proben vetari
proben vetari
terve! yritin tossa jo aikasempia aiheita proben vetareista lueskella mut kukaa ei kertonu et minkä vetarin on pistäny alle. itellä alko oikee vetari huutamaan tossa niin pitäis tietää et käykö mazdan vetari ja paljon on hampaita tossa proben alkuperäsessä vetarissa.. probe on 94vm 2.5 V6 . toivottavasti löytyy tietoa täätä:) muuten menee usko tohon autoon.. fordilta kävin kysäsemässä äsken vähä speksejä toho vetariin mut karju ei kertonu mitää muuta ku hinnan, sekin oli kevyt 700€ sisempi ja 700€ ulompi...
Mazdahan tuo aika lailla on..
http://www.mazdago.net/forum/
eli tuoltakin vois löytää tietoa,mutta on tälläkin puolella kai pari proben omistajaa?
Ehkä jopa samat kuin Mazdan puolella
http://www.mazdago.net/forum/
eli tuoltakin vois löytää tietoa,mutta on tälläkin puolella kai pari proben omistajaa?
Ehkä jopa samat kuin Mazdan puolella

ei sieltä mitään junia t...
vetonivel
jaahas .. tässä kävikin sillee et ei tarvinnu vaihtaa probee ku vetonivelet.. elikkäs jos jollain tulee samaa ongelmaa ku mulla oli niin ei muutaku lähimpään varaosaliikkeeseen ja ottaa sieltä tommosen 626 V6 vetonivelen.. meni paikoilleen heittämällä .. ps muistakaa et onko ABS vai ilman. Mulla on toi 94 vm V6 niin siihen menee just samaa vuosmallii olevan matukan nivelet.
toevonelle
juu mull on toi uudempi malli ja abs.ssät löytyy.
aika hyvin tuntuu käyvän noin mazdan palikat ainaki tähä uudempaan
malliin. toivottavasti löydät jostain tietoa mitkä osat käy ja mitkä ei.
mullaki meinas toivo mennä jo ton autonkaa ku tuntu et osii ei saa
mistää, paitsi tilaamalla:) onnea etsintöihin.
aika hyvin tuntuu käyvän noin mazdan palikat ainaki tähä uudempaan
malliin. toivottavasti löydät jostain tietoa mitkä osat käy ja mitkä ei.
mullaki meinas toivo mennä jo ton autonkaa ku tuntu et osii ei saa
mistää, paitsi tilaamalla:) onnea etsintöihin.
Tässä nyt yritän metsästää noita vetareita amerikan puolelta. Hakua helpottaisi huomattavasti jos joku sattuisi tietämään mikä vetonivel on englanniksi?
Taikka sattuuko joku noista akseleista olemaan vetari: http://www.car-stuff.com/mmparts/ford-p ... embly.html
Ja meikällä on toi 2,2 turbo -90 malli
Taikka sattuuko joku noista akseleista olemaan vetari: http://www.car-stuff.com/mmparts/ford-p ... embly.html
Ja meikällä on toi 2,2 turbo -90 malli
Re: proben vetari
Vetonivel on englanniksi Driveshaft Outer Joint.
Mulla Mazda 626 2.0 aut. vm 1995 ja varaosia tarvittaessa on osoittautunut, että juuri tämä maatti onkin Probe. Eipä löydy osia varaosaliikkeistä. Paitsi US Partsista Roihupellosta. Jos ei ole niin tilaavat.
Mulla Mazda 626 2.0 aut. vm 1995 ja varaosia tarvittaessa on osoittautunut, että juuri tämä maatti onkin Probe. Eipä löydy osia varaosaliikkeistä. Paitsi US Partsista Roihupellosta. Jos ei ole niin tilaavat.
Joo ittellä kans alko ykköskoppasesta vm 92' GT ropesta vetari paukkuun...
Kimsu autosta tilasin vetarin www.kimsu.fi tulee ilman abs:n kehää mutta sen voi kuulemma irrottaa vanhasta nivelestä... hintaa pulikalla ois 150egee plus toimitus...
informoin osan sopivuudesta ja sen kehän irrotuksesta taas lisää kun saan vetarin käsiini...
Kimsu autosta tilasin vetarin www.kimsu.fi tulee ilman abs:n kehää mutta sen voi kuulemma irrottaa vanhasta nivelestä... hintaa pulikalla ois 150egee plus toimitus...
informoin osan sopivuudesta ja sen kehän irrotuksesta taas lisää kun saan vetarin käsiini...
Ford Probe GT T22L/252 Alusta -40mm, lastu sekä (pelkistetty) 2.5" putki
Nii ja oli mulla D mallin Opel Kadet. Joten jos näillä ei taivaassa oo saanu paikkaa nii ei sit millää.
Nii ja oli mulla D mallin Opel Kadet. Joten jos näillä ei taivaassa oo saanu paikkaa nii ei sit millää.
-
Ittelläni -91 probe 2.2gt turbo, ja ainakin tähänastiset alustan osat on käyny suoraan mazda 626GD osilla. Mm. jarrupalat, eteen ja taakse, takapönttö ja siitä yks osa eteenpäin, pyörien laakeri pakat jne. Koneelle ei oo tarvinnu korjauksia tehdä, mutta sihen ja koriin löytyy tarvittaessa kaikkee alkuperäistä sieltä kimsu.fi sivuilta.
probe 2.2gt turbo -91