Apuva! sierra ei starttaa enään...

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
ford sierra 89vm

Apuva! sierra ei starttaa enään...

Viesti Kirjoittaja ford sierra 89vm »

nyt kaikki neuvot ja niksit kuunellaan

Vaihoin sierraan bf134 nokan ja kaikki muut kanteen kuuluvat osat +jakohihnan ja vähän avartelin/putsasin pakoa samalla löysin auton maton alta pari reikää ja rälläköin ne pois ja hitsasin uutta peltiä tilalle ja vaihoin tankin,sitten kasasin auton ja kokeilin startata auto ei edes lupaillu aivastelee vaan kaasarista sitte katoin 2 ekaa tulppaa märät 2 vikaa kuivat,missähän se vika mahtais olla? :|

Auto on ford sierra 89vm 4d laser ohc kaasari.
Foorrtti

Re: Apuva! sierra ei starttaa enään...

Viesti Kirjoittaja Foorrtti »

Onhan jako ja jakaja oikein ajoitettu? Vaikka ois kuinka monasti neki tarkistettu ni kannattaa kahtoa uudestaan.
ford sierra 89vm

katoin ne ja eiköhän ne ole vähän ketuillaa...eli pitäs varmaa hommaa se ajotus lamppu ja rupee säätelee
Foorrtti

Viesti Kirjoittaja Foorrtti »

Ei siihe edes ajotuslamppua tarvihe että saa jotenkuten toimimaan mutta tietenki sitte ku alkaa hienosäätämään niin sitten, kuhan katsot että ei esimerkiks tee silleen että antaa kipinää aivan väärällä hetkellä, mulla tuli joskus vuosia sitten vastaan sellanen tapaus että ykköspytyn ollessa työtahissa nelospytylle tuli kipinää.. :roll:
ford sierra 89vm

juu kyllähän mä sen käyntii nytten sain kuulostais kyl siltä et kävis kolmella ihmetyttää vaa ku tulpat uusin vähän aikaa sitten mut annoin käydä jonku aikaa ja katoin tulpat nii kaikki oli mustia pitää viel vaa hienosäätää toi sytytys ja kokeilla eri tulpilla ja johdoilla 8)
tursas

Viesti Kirjoittaja tursas »

Menihän ne sytkäpiuhat oikeeseen järjestykseen sinne virranjakajan kanteen... :roll:
, eli 1-3-4-2 ja myötäpäivään väitetään täällä..
http://www.taunusfinland.com/galleria/a ... ra_2_0.pdf
..., mutta mites ne on numeroinu ne pytyt 4,3,2,1 => (Sylinterikaavio, s.4), kun mä oon aina numeroinu 1,2,3,4 =>
, ykköspytty siis kauimpana keulasta ja sen mukaan menee mulla piuhat v-kanteen, ykkönen siinä lähinnä konetta ja siitä myötäpäivään 1,3,4,2.. :shock: , taidan ottaa nyt bissen, kun menee vaikeeksi.. 8)
edit: kait se nyt sitten on niin, että nelonen kauimpana ja se tulee sitten siihen v-kanteen lähimmäksi konetta mulla ja siitä myötäpäivään 4-2-1-3.. :?
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
Aksu

Viesti Kirjoittaja Aksu »

Jakajan runko voi olla ihan missä asennossa vain joten se kannen konetta jähinnä oleva johto voi olla ihan mikä vaan.
Jakajan rungon reunasta löytyy pieni viiva johon se olisi tarkoitus "ajoittaa" ja näin ollen sen sytytys järjestyksen 1-3-4-2 määrittää jakajan kannesta oikein.
Voi laittaa tietty ihan mihin asentoon vain kaikki mutta sitten vain pitää tietää mikä kohta kuuluu olla missäkin oikealla hetkellä.
gti golo palloilija
ford sierra 89vm

piuhat on oikein voin vaikka ne viel kerran huvikseni tarkistaa :wink: ,empä ite ainakaa oo huomannu et virranjakan kannessa olis joku merkintä :shock:
Vastaa Viestiin