Mikähän tossa on ku ei taho kulkea. Maantiellä ajellessa kiertää 3000rpm asti hyvin, mutta sen jälkee alkaa ahdistaa ja nykiä eikä noi kierrokset siitä enää nouse. On vielä aika voimakasta nykimistä, kuin bensa loppuisi. Samaten jos ottaa lähtöä kaasu pohjassa, hetken kiihtyy, mutta sitten melkein sammuu ja taas lähtee ja melkein sammuu jne.. Mistähän vikaa lähtisi ettimään?
Ettei olis liian helppoa ni sanotaa viel tää. Ku auton ajaa lämpöseks ja antaa seistä noin puol tuntia ni kulkee hetken moitteettomasti. n. minuutin ajon jälkeen alkaa temppuilla.
2.8i K-jetin murheet
Oireet viittaa vahvasti bensansaanti häiriöön. Aloita nyt filtteristä, muta tsekkaappa miten pumppu toimii. Rutiseeko? Rupeaa olemaan vaihtolistalla jos on alkuperäinen.
K-jetronicissa on mekaaniset paineella avautuvat suuttimet ja kun paine laskee alle 3bar niin suuttimet sulkeutuu ja meno tyssää aika rajusti. Tappelin aikoinani kauan, pitkään ja hartaasti edellisen Caprini kanssa kun joku oli tehnyt hienon ruisku-tekniikanvaihdon mutta käytti kaasari-mallin tankkia. Meni sillon aika paljon turhia investointeja, mutta tulipa opittua tekniikkaa ja systeemejä.
K-jetronicissa on mekaaniset paineella avautuvat suuttimet ja kun paine laskee alle 3bar niin suuttimet sulkeutuu ja meno tyssää aika rajusti. Tappelin aikoinani kauan, pitkään ja hartaasti edellisen Caprini kanssa kun joku oli tehnyt hienon ruisku-tekniikanvaihdon mutta käytti kaasari-mallin tankkia. Meni sillon aika paljon turhia investointeja, mutta tulipa opittua tekniikkaa ja systeemejä.
'04 SLK55 AMG Kleemann K2
täydellä tankilla pelitti hyvin mutta vajaalla hörppäs ilmaa esim. mutkissa ja sammu?MouTine! kirjoitti:Tappelin aikoinani kauan, pitkään ja hartaasti edellisen Caprini kanssa kun joku oli tehnyt hienon ruisku-tekniikanvaihdon mutta käytti kaasari-mallin tankkia. Meni sillon aika paljon turhia investointeja, mutta tulipa opittua tekniikkaa ja systeemejä.
kaverilla tekniikan vaihto escortti k-jetillä ja tekee tota, tankin vaihdolla korjaantuis..