Mondeo Mk1 radion vaihto

Poppikoneet ja niihin liittyvä keskustelu
mondeomies81

Mondeo Mk1 radion vaihto

Viesti Kirjoittaja mondeomies81 »

Terve!

Olisko kellään kokemusta / vinkkiä Mondeo -94 soittimen vaihdosta eli autossa on tällä hetkellä Philipsin kasettiradio (pitäisi olla alkuperäinen) mikä kyllä lähtee ihan kahvasta vetämällä pois. Soitin kehikossa on sitten taka-paneelissa radio-, virta- ja ISO-liitin kiinnitetty itse koteloon. Uudessa soittimessa nämä liitännät ovat sitten eri paikassa eli pitäisi saada kehikossa kiinni olevat liitännät irti jotta ne voi kytkeä uuteen soittimeen.

Saako soitinkehikkoa/takapaneelia irti ilman että pitää purkaa kojelautaa/sisätilan paneeleita että pääsisi takaa kiinni? Takapaneeli on kiinni yhdellä pultilla...

Kiitti vinkeistä!
Avatar
Matti H
Viestit: 72
Liittynyt: 28 Helmi 2011 22:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Mondeo Mk1 radion vaihto

Viesti Kirjoittaja Matti H »

Ootko kurkannu siihen vänkärin jalkatilassa olevaan muoviin mikä tulee keskikonsoliin, on vissiin parilla ruuvilla kiinni. Sieltä vois saada käden sen verran ujutettua että pääsee avamaan pultin
:ford: Mondeo Mk4.5 2.0TDCi
:ford: Mondeo Mk3.5 2.0 Duratec HE
mondeomies81

Re: Mondeo Mk1 radion vaihto

Viesti Kirjoittaja mondeomies81 »

Olen kyllä saanut hylsyavaimella pultin irti edestäkin mutta takapaneeli on vielä jollain muillakin härpäkkeillä kiinni tai ainakaan käsi ei oikee mahdu irroittamaan paneelia... :(

Voisiko paneelin mahdollisesti saada irti vänkkärin puolen muoviläpyskän takaa?
Avatar
Matti H
Viestit: 72
Liittynyt: 28 Helmi 2011 22:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Mondeo Mk1 radion vaihto

Viesti Kirjoittaja Matti H »

Hmm.. Minulla kyllä taitaa olla koko takapaneeli tallessa takana ja hyvinhän tuohon mankka mahtuu. En nyt muista varmaksi.
:ford: Mondeo Mk4.5 2.0TDCi
:ford: Mondeo Mk3.5 2.0 Duratec HE
Vastaa Viestiin