Kertokaas te viksummat, että miten ne helat/puslat sitten sinne eteen vaihetaan kallistuksenvakaajan ja tukivarren väliin??? Eli pitääkö auto olla
keulasta ilmassa ja millä sen jämähtäneen kumin saa sieltä aikaa säästäen ja mahdollisimman vähin vaurioin pois??
Jos oikein yksityiskohtaiset ohjeet voisin saada niin KIITOS
Tänään ei taas tullu mistään mitään... en vain ilmeisesti osaa..
helevetin perskele
Sierran etutukivarren/kallistuksenvakaajan väliset puslat
Sierran etutukivarren/kallistuksenvakaajan väliset puslat
Ford Sierra 2.0iS Dohc -89
ne sun uudet puslat on varmaan parannetut HD-puslat, eli vastakkaispuristeiset. jos sulla on vielä sielä paikallaan ne vanhat puslat (originaalit) niin saattaa näyttää isoilta niihin verrattuina.MiikaV kirjoitti:Mitä varten ne uudet kumipuslat tuntuvat niin isoilta???
Kyllä niitten pitäs olla oikeat..
täytyy taas huomenna yrittää.. siellä on päällänsä semmoset
viritykset että oksat pois..
saippuavettä/saippuaa niihin pusliin niin menee paremmin.
Kyllä ne paikoilleen menee kun laittaa 4 kiloo kuparitahnaa
mut en saanu mutteria kallistuksenvakaajan päähän, ku se jäi
sentin kaks sinne puslan sisään ... sit ku käytti jos jonkin
näköistä puristinta niin kyl se sitten meni. Epätoivoon kerkes vaipua
tarpeeks monta kertaa..
Mut kyllä siitä vielä kalu tulee... toivottavasti... [/quote]
mut en saanu mutteria kallistuksenvakaajan päähän, ku se jäi
sentin kaks sinne puslan sisään ... sit ku käytti jos jonkin
näköistä puristinta niin kyl se sitten meni. Epätoivoon kerkes vaipua
tarpeeks monta kertaa..
Mut kyllä siitä vielä kalu tulee... toivottavasti... [/quote]
Ford Sierra 2.0iS Dohc -89