Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Siis --> Tyhjäkäynti kränäilee.. vaihdettu on - kaasariin kaikki kalvot .. tulpat ... tulpanjohdot.. kaikki imusarjasta lähtevät letkut.. jarrutehostin.. imusarjan tiiviste..jakajan kansi ... pyörijä.. kaasarin jalan tiiviste.. Säädetty venttiilin välykset.
Omituistinta hommassa on se että normisti käy tyhjää 800-1000RPM mutta oikealle käännyttäessä kun auto kallistaa vasemmalle niin jouto nousee 1200RPM:ään ja ei ole kaasuttimen vaijeri missään kireällä / jumissa.
Tässä alkaa jo hiukset harmaantua...
Mitähän ei ole tullut hoksattua katsoa ??
EDIT: Jotain pientä unohtui laittaa--> 1.6 ohc 28 / 30 DFTH kysessä
EDIT 2 : Mutulla heittelen .. olisikos syyllinen sytkän ohjain .. tai meneekö uusiksi virranjakaja .. mutta tuntuu kuin ilmaa jostain repisi ..
ohc:n huohotin imasee öljyä oikealle kaarrettaessa jos sitä on liikaa ja jos öljyn joukossa on vielä sopivasti bensaa niin sehän nostaa jo kierroksiakin
No nytte ei sierra enään temppuile. Kahdesta kaasuttimesta yhdistelin ja vaihtelin osia tyyliin kansi ja runko vaihtui. Sepä sitten säädön ohella riittikin siihen että rykiminen loppui.
Onnea siinä tosiaan tarvittiinki kun ei aluksi edes kaasarin vaihto auttanut. Mutta tosiaan pelkkä toisesta kaasarista hilut toisen kaasarin runkoon + säätö pelasti jo 2kk kestäneen vian etsinnän ja parannuksen . Ai ai kun se nyt nätisti kehrää