Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Elikkäs alkoi tuo vilkku silleen pikkuhiljaa luovuttamaan. Välillä toimi ja välillä ei. Tänää sitten tallil yritin paikallistaa relettä josko vika ois siinä. Olin paikallistavinani sen jonnekki ratin vasemmalle puolelle alaspäin. Irrotin siitä ympäriltä kaiken ja kuuntelin ja yritin tunnustella missä sen on. Siinä tunnustellessa se sit alko toimii ja löin virrat kiinni ja kaiken takas paikalleen ku en sitä relettä löytäny. Sit ku kaikki oli kiinni ni eipä taaskaan toiminu. Eli osaisko joku selittää tarkemmin missä se rele on tai onko vika mahdollisesti jossain muualla. Hiukka nolottaa kiilailla muitten eteen ilman vilkkuja
Rele on siellä mittariston takana tosiaan mutta
crc-kylpy sulakerasialle ja maadotustarkistus valoilta on todennäkösempi apu.
Takavalot todennäkösempi hapettumalle.
..ainakin lepO-autoissa jotenkin sen vilkun toimimattomuus on liittyny muistaakseni myös siihen hätävilkun katkaisijaan, kun niillä on sama rele, mutta yleensä eri sulakkeet, eli vaikuttaakos se jos renkuttaa hätävilkun katkaisijaa..
Nii tosiaan siis hätävilkut toimii täydellisesti..Tai se tatti mistä ne kytketään ni se ei vilku (muistaakseen se on ennen vilkkunut) Mut jokaisee nurkaa syttyy kyllä hätävilkut. Joskus yrittäny hazardeilla herätellä vilkkuja ja tuntu että ois joskus jopa auttanutkin? Pitää nyt koklailla toi crc:ssä uittaminen aineki ja kattoo maadotukset. Vielä saa muitakin ideoita heittää
Toi crc-uitto ja vartin odotus on jo herättäny omasta ja tais olla parin muunkin
foorumilaisen sähköt vastaavasti henkiin, eli siitä kannattaa alottaa ja hakea sitten vasta vaikeempia vaihtoehtoja. Itte tein just väärinpäin ja tuo kylvetys tuli enää mieleen kun muut oli läpikäyty.
Paljon litkua ja vartin odottelu niin pitäs alkaa pikkuhiljaa heräilemään.
Omassa pätki takavalot ja pitkät valot ja tuo hätävilkku, vaihtelin releitä ja vilkkuviiksiä
ja parit lamput ja umpiot ja harkitsin jo palovakuutuksen ottamista mutta
noin helposti sitten kaikki korjaantui.
Nonni nyt on niin paljon ruiskittu crctä että hais sisällä asti viel parin tunnin jälkee. Ja näillä näkymin näyttäs jeesaavan. Parin elvytys rämppäyksen jälkeen alko skulaa ja toimi koko 70km matkan ajan
Mites, hyvä että toimii, mutta mitä siinä kylvyssä sitten käytännössä tehään ? Sulakerasian kansi auki ja CRseetä sisään kuin ampparipesään ja kansi kiinni vai mitä ?
Just noin,odottelee että isommat valuu pihalle ja käyntiin.
Ei mulle oo uusinu vikoja ja on jo aikaa kun tein.
Mitä lie pari kk tai sinnepäin eli tunne olis voiton puolella.