Koneeseen laitoin kahen vakiokannentiivisteen väliin 0,75mm pellistä tehdyn samanlaisen , näin sain puristuksia puotettua , ja samalla laitoin uudet männänrenkaat mäntiin.. ja laitoin myös öljyn lähön turpolle siitä painetunnistimen"jalasta" ja öljyn paluu öljypohjaan ..
nyt kone on kassassa ja käynti kunnossa . Turbo on tulossa ( T28 garret) ja alottelin jo pakosarjan tekoa , kun on tuommonen samanlainen gt17 romuturpo nii saa mallia siitä vähä..
ja en varmaks sano mutta mukamas laitettu tuohon lastu , en sitte vielä tiijä minkälaisia onkelmia tulee moottorinohjauksen kanssa mutta tarkotus ois saaha toimimaan vakio ohjauksella , jos sitä jotenkin sais "huijattua" jos ei ala pelittää .. ja oha siinä sekkii että pitäs ne suuttimet saaha isommat , on kyllä säädettävä pensapaineen säädinki onneks
![Surprised :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
sanonpa vaan että tämä on ensimmäinen "kunnon"auto roojekti itellä mutta halusin vähä haastetta pelliin nii aattelin turpottaa 8) , ja teho tavote jos pitää sanoo nii sanotaan vaikka että 250hp ei luulis paha olevan vaikka voiha se olla että levahtaa vaikka vaikuttas kyllä iha kestävältä koneelta vaikka voorti onki
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)