
Laite siis kulkee pakilla aivan normaalisti, mutta eteenpäin ei mikään vaihde toimi, ainoastaan kakkosella suostuu liikkumaan hieman, mutta todella heikkoa on meno silläkin.
Vaihteistoöljy ei ole mustaa, vaan ainoastaan hieman ruskehtavaa, eikä haise juuri millekkään.
Ajoin auton siis pihaan ja se toimi aivan normaalisti, mutta seuraavana aamuna olikin edelläkuvatunlaiset oireet kun yritin aamukaffille ja sanomalehden lukuun lähteä.
Kierrätin sitä N-vaihteella ehkä, mutta olisiko tuollainen voinut jotain hajottaa laatikosta?
Kierrättämisen jälkeen ajoin sillä kotiin, eli noin 20km.
Oliskohan kenelläkään mitään käsitystä, mikä tuossa olisi hajonnut, tai mitä kannattaisi tutkia tai mahdollisesti korjata? Öljymäärä on käsittääkseni kyllä oikea, olettaen, että olen tikussa olevat ohjeet oikein ymmärtänyt...
Tuossa lienee täysin sähköohjattu laatikko, niin se mielestäni mahdollistaisi jopa jonkin pelkän ohjaus- tai anturiviankin?
Korjaamollehan tuota ei kannattane oikein viedä, mutta kun ajokki on mielestäni muuten toiminut erinomaisesti, ja muutenkin siistissä kunnossa, niin ajattelin, että voisin siihen aikaani hiukan kuluttaa.
Jos tuo on toivoton tapaus, niin taidan sitten irroittaa vaihdelaatikon(käsittääkseni suuritöinen operaatio) ja kummastella sen sisuskaluja ihan vaan mielenkiinnosta
