Olisikos kellään kokemusta kompressorin irroittamisesta/korjaamisesta...millä putket saa siististi irti?saako järjestelmää enää tiiviiksi kotikonstein vai täytyykö viedä liikkeeseen?Kuuma alkaa autossa tulla mutta eihän tuo pirun kompura suostu käynnistymään...
vika kompurassa kaikki muu tarkistettu...niin ja auto on mondeo mk1...
ilmastoinnin kompressorin irroitus
ilmastoinnin kompressorin irroitus
kakallakin on tekijänsä (sensuuri iskee näköjään p.ska sanaan )
kuten jo alussa mainitsin vika kompurassa....jonka jo sainkin irti....putki murtunut aivan juuresta ja "kela" kärähtänyt....uutta etsimään,mikäli joutuu vielä lauhduttimenkin uusimaan taitaa jäädä korjaamatta....alkaa tulla kalliiksi....no onneksi on sentään perinteinen kattoluukku 8)lapazu kirjoitti: Jos ne on tarkoitettu purettaviksi, Niihin löytyy työkalut kylmäkoneasentajilta ja.... yllätys: Oy Ford Ab :lta.
Jos olet aukomassa järjestelmää, muistathan että se on suljettu systeemi. Kun avaat ensimmäisen liitoksen joka liittyy kylmäaineeseen voit olla varma että joudut vaihtamaan ainakin kylmäaineen kuivaimen. En epäile etteikö järjestelmää saa tiiviiksi kotonakin, mutta erikoistyökaluja siihen tarvitsee. Oletko muuten paikallistanut vian kompressorilähtöiseksi, ts. oletko varma että se täytyy irrottaa?
kakallakin on tekijänsä (sensuuri iskee näköjään p.ska sanaan )
Kyllä mulla ainakin pelaa ilmastointi vallan mainiosti vaikka oli putki vallan auki. Ihmeteltiin kun ei satu alipainetta millään järjestelmään kun yritettiin kylmäaineita vaihtaa/lisätä. Sitte huomasin, että oli vallan jääny kiinnittämättä johonkin lämppärille päin menevä putki. Ruuvasin siihen pultit paikalleen, heitettiin kylmäaineet sisään ja kylmää tunkee jo toista kesää.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96