Fiestan venttiilien säädöt

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
TuneGi
Viestit: 47
Liittynyt: 06 Maalis 2005 20:20

Fiestan venttiilien säädöt

Viesti Kirjoittaja TuneGi »

Pitäisi säätää 1.1 -84 fiestan venttiilit, pitää pienät kilkatusta jne. Mitkä ovat oikeat säätövälykset? kellä on korjausopas, niin jos ystävällisesti ilmoittelisi. Toinen juttu on kaasarin säätö kun nykii kylmänä. Sytytysosat on kaikki puolaa myöten vaihdettu.
janzamar
Viestit: 2668
Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:26
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja janzamar »

imu 0.22 pako 0.59
ja nykii..onko ryyppy kunnossa?
ei sieltä mitään junia t...
lalli69

Viesti Kirjoittaja lalli69 »

Kaasarin säädöistä vois avata uuden topicin, ja noista vettiilivälyksistä vois jatkaa tuolla
:arrow: viewtopic.php?t=1280
Monteonisti
Viestit: 3129
Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45

Viesti Kirjoittaja Monteonisti »

Kait nuitten välysten pitäs olla kylmänä 0,2 ja 0,3? :shock:
janzamar
Viestit: 2668
Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:26
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja janzamar »

autodatasta katoin..tiedä sitten?
ei sieltä mitään junia t...
mk4zetec
Viestit: 21
Liittynyt: 28 Huhti 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja mk4zetec »

kyllä toi 0,22 ja 0,59 on oikee eli pakopuolelle mattopuukon terä ja imupuolelle kaljatölkistä pala jos ei rakotulkkia löydy :D
escort -86 2.0zvh turbo
escort mk1 68, 69, 71 ja 73
mondeo 1.8td stw 1+1paku
vw golf 1.6d 2+3paku
Monteonisti
Viestit: 3129
Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45

Viesti Kirjoittaja Monteonisti »

Aukeeko tuo pako ollenkaan? :shock: No, varmaan on nuin, en kyllä itse ole koskaan tuollaista uskaltanut kokeilla! Katsoin vanhasta Alfameristä HCS:n arvot ja aattelin että ovat samat! :oops:
TuneGi
Viestit: 47
Liittynyt: 06 Maalis 2005 20:20

Re:

Viesti Kirjoittaja TuneGi »

Auto nykii siis kylmänä, vaikka ryyppy olisikin ollut täysin auki. Epäilenpä että kaasarin säädöt poskelleen, koska tyhjäkäyntikin on aika epätasaista ja välillä meinaa sammua lämpimänäkin. Autoon kuulemma vaihdettu kaasari jonkin aikaa sitten, joku weber näkyy olevan
janzamar
Viestit: 2668
Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:26
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja janzamar »

käännä seosruuvi kiinni ja ota sitten noin puolitoista kierrosta auki..
sillä pitäisi päästä lähelle.
miten lie kohokammiossa,jos joku on uimuria käännellyt,ja missä kunnossa se neulaventtiili..vuotaako kiihdytyspumppu,ja onko kaasari kunnolla kiinni..ja imusarja samaten?
ei sieltä mitään junia t...
Vastaa Viestiin