Joku sankari vois taas pelastaa mun päivän ja kertoa Mikä tota rouskua vaivaa, ku 1 pytyssä paineet 3 kiloa ja muissa 11.5 kiloa. Ennen ollu kaikissa 12.5. Otin kannen irti ja pahvi näytti snadist kärähtäneeltä, ja venttiilit tsekkasin kanssa ettei vuoda. uus pahvi kaikki läjään ja katoin puristukset ni edelleen 3 kiloo.
![Confused :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
Ja sylinterit ja männät oli hyväs kunnossa. Koko koneella ajettu 8000km kone rempan jälkeen. Ja kone on 2.0i ohc turbolla. Mä en oikeen keksi mitään
![Confused :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
Ajotus merkitkin on kohillaan ja nokka on vakio. Oisko olemassa jotain paineilma systeemiä millä vois lyyä tulpan reiästä painetta ja kuunnella missä pihisee? Olisin erittäin kiitollinen avusta.