Mistä voi ostaa Focus mk1 takapyörän muovisen lokasuojan?

Pellit, puskurit, maalaus, ruostevauriot, verhoilu, penkit jne.
S-P-H
Viestit: 617
Liittynyt: 23 Elo 2008 20:58

Mistä voi ostaa Focus mk1 takapyörän muovisen lokasuojan?

Viesti Kirjoittaja S-P-H »

Haluaisin vaihtaa takapään 10v vanhan pahvi/kangas lokasuojan muoviseen. Ford ei
kuulemma valmista mk1:seen muovista lokasuojaa, tarvikkeena voivat
tilata mulle, mutta oli suolanen ~92 euroa pari. Motonet myy muovisia vain eteen.

Voisiko joku suositella mulle mistä sellaset vois ostaa edullisemmin?
Ahistaa mitä sieltä alta löytyy kun se kangas on saanu märehtiä siinä..
Fiesta ST-Line 155hp MHEV 2022
ex Fiesta ST-Line 140hp 2018
ex Focus Titanium Duratec 1.8 2009
ex Focus 1.8 2000
Avatar
tuomaz
Viestit: 1184
Liittynyt: 30 Touko 2007 18:01
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Mistä voi ostaa Focus mk1 takapyörän muovisen lokasuojan?

Viesti Kirjoittaja tuomaz »

omaani laitettiin muovilokarit taakse liikkeessä ruostesuojauksen yhteydessä, eli ainakin sellaisilta pajoilta niitä voi kysellä, jotain satkun luokkaa ne taisi tosin olla sielläkin asennettuna...

tossa kans yks minkä google löysi, sielläkin ne näköjään noin 92e, mahtaakohan mistään edes halvemmalla uusia saada?

http://www.lokari.com/

PS. mitäköhän sieltä alta löytyy...? sieltä löytyy kuulema piiiiitkä sauma joka on aika tuhdisti aina ruosteessa farkku focuksissa, näin mulle ainakin siellä pajalla sanottiin... :wink:
Ford Focus 1.6 tdci Titanium Wagon 2011
ex: Ford Focus 1.6 STW Ambiente 2001
Fokke
Viestit: 42
Liittynyt: 02 Joulu 2009 18:07

Re: Mistä voi ostaa Focus mk1 takapyörän muovisen lokasuojan?

Viesti Kirjoittaja Fokke »

tuomaz kirjoitti:
PS. mitäköhän sieltä alta löytyy...? sieltä löytyy kuulema piiiiitkä sauma joka on aika tuhdisti aina ruosteessa farkku focuksissa, näin mulle ainakin siellä pajalla sanottiin... :wink:
HUI! Älä pelottele! :lol:
Focus Tddi 1.8 -00
GeeTee
Viestit: 157
Liittynyt: 05 Helmi 2005 22:02

Re: Mistä voi ostaa Focus mk1 takapyörän muovisen lokasuojan?

Viesti Kirjoittaja GeeTee »

Totta se on, valitettavasti.. Noita puolenkymmentä puhallellu ja suojannu. Muutenkin vokus on melko herkkä ottamaan ruostetta eri paikkoihin, jos en sanos, niin melkeen yhtä paha ku 5 koppane ekkeri! Tosin aika näyttää onko vokkerin ruosteet yhtä pahoja ku ekkerin, kaikki mikä oli ekkerissä "ruosteessa" oli läpi, vookuksissa on ainakin tähän asti ollu melko pinnallista..
Fokke
Viestit: 42
Liittynyt: 02 Joulu 2009 18:07

Re: Mistä voi ostaa Focus mk1 takapyörän muovisen lokasuojan?

Viesti Kirjoittaja Fokke »

GeeTee kirjoitti:Totta se on, valitettavasti.. Noita puolenkymmentä puhallellu ja suojannu. Muutenkin vokus on melko herkkä ottamaan ruostetta eri paikkoihin, jos en sanos, niin melkeen yhtä paha ku 5 koppane ekkeri! Tosin aika näyttää onko vokkerin ruosteet yhtä pahoja ku ekkerin, kaikki mikä oli ekkerissä "ruosteessa" oli läpi, vookuksissa on ainakin tähän asti ollu melko pinnallista..
Tosissaan kyllähän tuon oon huomannu että väriä ottaa helposti! :)
Helmat ja ovien alaosat täytyy maalailla tässä keväällä. Onneks tuo on niinku "työkalu", ei ulkonäköpaineita, ei se ruma ole eíkä ruosteet mihinkään näy, mutta en mä siihen oo kiintyny sitte yhtään.. Toista se on tuon F Astran kanssa, vaikka se on hidas ja kaks vuotta vanhempi, on se silti parempi ku tämä "työkalu"! :D
Focus Tddi 1.8 -00
Vastaa Viestiin