2.0 kaasari turbo
-
- Viestit: 268
- Liittynyt: 14 Touko 2005 01:24
- Paikkakunta: Frankfurt
2.0 kaasari turbo
Eli oon alottamas tollasta projektii, mihin kannattas satsaa. mulla garretin T3 ahdin. haluis porauttaa koneen 2.1 ja jotkin halvat tako männät.Missäs tollanen poraus onnistuis ja missähinnaois se kulkee. entäs männät? olisko jllain hyviä ohjeita tohon et miten kannattas toteuttaa.
Tuolta löytyy ainakin tarinaa och-kaasariturbosta..
http://www.voorttimies.org/ -> Projektit -> Sierra 2.0 Turbo -89
http://www.voorttimies.org/ -> Projektit -> Sierra 2.0 Turbo -89
Mondeo -06, 2.0 Duratec
ex. Fordit:
Sierra 2.0 ohc -87, Sierra 1.6 ohc -84, Escort xr3 -83
ex. Fordit:
Sierra 2.0 ohc -87, Sierra 1.6 ohc -84, Escort xr3 -83
-
- Viestit: 268
- Liittynyt: 14 Touko 2005 01:24
- Paikkakunta: Frankfurt
kaverilla on toi valkonen turbo sierra ic 89 http://www.netikka.net/samih/
Siitä kattelin mallia mutta mistäs sais halvalla takomännät ja kaikki ahtoputket? Coolerin saan halvalla, olis kaks vaihtoehtoa Fiat Ducato 2.8 TDI:n tai Cossun väläri. ekaa oon itte miettiny. se on kuiteskin hieman isompi ku cossun. Toi Garretti mikä mul on niin on aika iso et pitäskö ostaa joku helevetin tehokas bensa pumppu?
Siitä kattelin mallia mutta mistäs sais halvalla takomännät ja kaikki ahtoputket? Coolerin saan halvalla, olis kaks vaihtoehtoa Fiat Ducato 2.8 TDI:n tai Cossun väläri. ekaa oon itte miettiny. se on kuiteskin hieman isompi ku cossun. Toi Garretti mikä mul on niin on aika iso et pitäskö ostaa joku helevetin tehokas bensa pumppu?
-
- Viestit: 454
- Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
- Paikkakunta: nääs nääswille
-
- Viestit: 268
- Liittynyt: 14 Touko 2005 01:24
- Paikkakunta: Frankfurt
-
- Viestit: 454
- Liittynyt: 12 Helmi 2005 09:57
- Paikkakunta: nääs nääswille
200 hv riittää hyvin 2wd cosan välijäähdytin,bensapumppu riittää hyvin jos sun piili oli is:ä.lisäsuutin melkeen tarvii hommata tuohon omien lisäksi.soppa ei riitä omalla boxilla ja suuttimilla,samoin pieni sytkän myöhästys on paikallaan.kuhan olet ajellu ja kuunneellu rupeeko nakuttaan.tuohon auttaa ku teet koneesta matalapuristeisen(noo sehän tulee muutenki ku heität noi kuppelin männät is:n kankiin)>jotain 7,6 niinku mulla ni ei ollu noilla tehoilla nakutus ongelmaa.saattaa auttaa jos on vähä enempikin puristuksia,ku mulla oli jotain 250-300hv tuolloin ja ei tullu kokeiltua pienemmillä tehoilla ja mulla oli myöhästystä jo tuolloin käytössä.
-
- Viestit: 268
- Liittynyt: 14 Touko 2005 01:24
- Paikkakunta: Frankfurt
Oon Harjun samin kanssa puhunu,eli Voorttimiehen kanssa ja se sano et 2000e riittää kunnon koneeseen. mahlenin männät maksaa 220e siis ne kuplan männät ja koneistukset sun muut n.500e sit kaikki hilppeet siihen lisäks. ja niitä saa suhteilla hommattua halvalla. ja oon tekemäs kaasari turboa, en ruiskua. sen voi sit joskus jos haluu enemmän tehoa niin lisätä. mulle riittä toi 200hp tohon perherassiin. tietenkin onhan tietenkin ajatuksissa rakentaa 500hv killeri sierran sit kun saa perhe rassin tehtyä. ja joku voi alkaa pilkkua viilaamaan tosta mut teknisesti se olis mahdollista, rahaahan se vaatii mut sitä voi aina säästää.
-
- Viestit: 268
- Liittynyt: 14 Touko 2005 01:24
- Paikkakunta: Frankfurt
-
- Viestit: 268
- Liittynyt: 14 Touko 2005 01:24
- Paikkakunta: Frankfurt
-
- Viestit: 268
- Liittynyt: 14 Touko 2005 01:24
- Paikkakunta: Frankfurt
-
- Viestit: 268
- Liittynyt: 14 Touko 2005 01:24
- Paikkakunta: Frankfurt