Ongelmaan on käsitykseni mukaan 3 ratkaisua:
1. Ymmärtääkseni alkuperäinen tehostettu Sierra on n 2.5-2.6 kierrosta päästä päähän, joka on jo verrattain melko nopea, mutta ohjaustehostimen pumpun surkea sijoittelu tekee sen istuttamisesta turbotettuun autoon ongelmallista.
2. Cossun tehostettu ohjaus olisi oivallinen valinta, sillä pumppu tulee lohkon imupuolelle, ja täten ei ole pakosarjan ja/tai turbon tiellä pakopuolella. Valitettavasti Cosworth-osia ei kovin usein ole tarjolla, ja ne tuppaavat olemaan tyyriitä.
3. Tehostamaton nopea ohjaus. Esim. http://www.bjorkmotorsport.com/index.ph ... 985&from=0 Ei omia kokemuksia, mutta varmasti parkkipaikka pyörittelyssä surkea. Tosin tehostamattomalla kenties parempi ohjaustuntuma..?
Kaipaisinkin kokemuksia eri ohjausvaihtoehdoista. Minkä olette itse kokeneet parhaaksi vaihtoehdoksi? Itsellä on nopean ohjauksen hankinta kuitenkin keväällä edessä, ja mietityttää pitäisikö ostaa tehostamaton vai tehostettu. Periaatteessa tehostamaton houkuttaisi asennuksen helppouden ja letkujen ym. puuttumisen takia, mutta onko se täysin sietämätön normaaliajossa? Myöskin kiinnostaisi onko joku asentanut turboa vakio tehostimen pumpulla olevaan OHC Sierraan, kiinnostaisi nähdä osien sijoittelua tarkemmin.
Tähän säikeeseen voi myös varmaan kasata kaiken muun keskustelun Sierran ohjauksesta.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)