1000 rpm.
Olisiko mahdollista, että kone käy liian kylmänä. Lämpömittarin viisari nousee noin neljännekseen.
Autoon tulee kuitenkin riittävästi lämpöä. Niin ja sitten se ainainen ja melkein joka automerkin
onglema eli ilmammäärä /-massa anturi. Olisikohan tuossa vikaa. Onkohan jollain Ford- asiantuntijalla joku idea tähän ongelmaan. Mistä kannattaisi aloittaa. Kaasuvaijeri liian kireällä - ehkä?????
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Niin siis kirjoitan nyt vielä tähän loppuun, että tämä korkeahko tyhjänkäynti on ainoa vika ja se käy sitä tuhatta rundia erittäin tasaisesti. Ajossa ei ilmene nykimistä, ei pätkimistä eikä mitään muutakaan kummallista. Auto kulkee ja kiihtyy hyvin eli hummatkin on melkein kaikki vielä
konepellin alla.