
PS:menisikö kiinne Ford orion GT -1989 kone ja laatikko ? ?
taikka Ford Escort 1.4i Delta kone ja laatikko ? ?
niin ja sitten siihen laatikko =) olisko missä hinnoissa nuo paketit (kone / laatikko)Tpa84 kirjoitti:EIköhän tuonne 1.6 cvh moottori helpoiten mene.. Jarrut joutuu ainaki leimalle laittamaan myös
ookoo . . . no tota miten saan laitettua ns:vastaavat jarrut ? ? ? vanhojen tilalle ? ?Tpa84 kirjoitti:Nii no tommosen 1.6.sen/vastaavat jarruthan siellä pitää olla.. Nuo koneen + laatikon hinnat vaihtelee pirusti mutta noin 200€-300€
No -87 Fiestan 1,1 litrainen kone laatikkoineen tietystiskukkeli kirjoitti:mikä kone+laatikko sopisi tuollaiseen otsikon mukaiseen fiestaan parhaiten ja helpoiten ? ? ?
skukkeli kirjoitti:
PS:menisikö kiinne Ford orion GT -1989 kone ja laatikko ? ?
taikka Ford Escort 1.4i Delta kone ja laatikko ? ?
Onhan se kiva tulla mainituksi mut ei tol linkil o oikei mitää tekemistä mk2:n kanssa. Kakkoskoppasia on kuitenkin tehty CVH:lla joten siihen löytyy valmiiksi kaikki sopivat palikat ja kone mahtuu pellin alle ihan hienosti kun taas ykköskopassa pitää patentoida yhtä sun toista ennenkun CVH on ajokunnossa.hapa11 kirjoitti:Tossa on hyvä linkki. Koskee tosin mk1 Fiestaa, mutta eiköhän koske hyvin pitkälti myös mk2:sta.
http://www.76s.net/mk1-cvh/index.html
Hienosta GT lätkästä huolimatta se on kuitenkin vain ihan tavallinen 90 heppanen kaasari 1.6 CVH, eli on asennettavissa.skukkeli kirjoitti:PS:menisikö kiinne Ford orion GT -1989 kone ja laatikko ? ?
Tavallinen 1.4 CVH sekin vain on, iistä ja Deltasta huolimatta, eli on asennettavissa. Tosin jos..skukkeli kirjoitti:taikka Ford Escort 1.4i Delta kone ja laatikko ? ?
..niin ei ehkä kannata alkaa ihan heti ahnehtimaan noiden i koneiden kanssa.skukkeli kirjoitti:Dodii . . . eli eli tarvisin pikkasen jeesiä ku eip oikee oo handlingissa nuo moottorin / tekniikan vaihdos härdellit