Tarkoitus olisi ottaa irti -91 Escortin käynnistysmoottori ja vaihdelaatikko, mutta homma on jumittunut kiinnityspultteihin. Kolmentoista millin lenkki tuntuu hyppäävän yli, mutta 12 mm ja 0,5 tuuman lenkki tuntuvat liian ahtailta. Pultit ovat kai 13 millisiä? (Ei ollut mauseria juuri silloin paikalla).
Yksi mahdollisuus olisi, että kierteet ovatkin vastapäivään, mutta enpä keksi mitään syytä, miksi niin olisi.
Onko kellään kokemusta asiasta? Millä pultit auki kotioloissa?
t. es-kortti
Escortin -91 vaihdelaatikon ja startin pultit
Re: Escortin -91 vaihdelaatikon ja startin pultit
olisko joku tehny sua ennen remppaa ja kiinni lyödessä vääntänyt hampaat irvessä kiinni vanhoilla pulteilla aika nykertämiseksi menee jos ei hylsyillä aukea itse rälläköin kaksi pultinkantaa tuossa kuukausi sitten vastaavassa remontissa tuskinpa niissä nyt vastapäiväjengat sentään on
Re: Escortin -91 vaihdelaatikon ja startin pultit
Hanki jostain 13 mm 6-kulmainen hylsy, se ei lipsu 8)
Kyllä ne kierteet on oikeenkätiset, lisää jatkovartta vaan (jos joku on vetänyt ne pyssyllä kiinni).
Kyllä ne kierteet on oikeenkätiset, lisää jatkovartta vaan (jos joku on vetänyt ne pyssyllä kiinni).
Kyllä lähtee.... jos ei lähde niin sutii...
Re: Escortin -91 vaihdelaatikon ja startin pultit
Kiitos vastauksista, yritän nyt vielä löytää erikoishylsyä, joka ei luista yli.
t. es-kortti
t. es-kortti