v 8 granu

Keskustelua autoista ja autoilusta yleisesti
Avatar
henu
Viestit: 676
Liittynyt: 04 Helmi 2005 19:27
Paikkakunta: kuopio

v 8 granu

Viesti Kirjoittaja henu »

ni onko näitä enemmänkii rakennettu suomessa ku pisti vaan silmään tämmönen http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=240744
janzamar
Viestit: 2668
Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:26
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja janzamar »

onhan noita muutamia.
ei sieltä mitään junia t...
Avatar
henu
Viestit: 676
Liittynyt: 04 Helmi 2005 19:27
Paikkakunta: kuopio

Viesti Kirjoittaja henu »

janzamar kirjoitti:onhan noita muutamia.
no saakos tollasen rakentamiseen enää lupia :roll: :?:
lalli69

Viesti Kirjoittaja lalli69 »

Ei taida saada noin isolle, mutta sierran saa leimattua esim. roverin 3,5 V8 koneella.
Avatar
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021
Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeRoK »

näin siis suomessa.
Norjassa on ainakin yks 700cid V8:lla varustettu vehje. Granada klubon galleriassa oli linkki sivuille jossa sitä esiteltiin.
joku puhu että siitä olis otettu 1200heppaa. :shock: :shock: :shock:

Ja ruotsissa on ihan messevä granu cossu sierran koneella.
Kaveri meinaa että kesällä tulevilla uusilla osilla irtoo hyvin onnistuessa 600-800hummaa.

tossa linkki josta molemmat löyty

Saispa suomessaki virittää noin. Vaikka eipä sitä rahaa kuitenkaa olis :evil:
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
Avatar
henu
Viestit: 676
Liittynyt: 04 Helmi 2005 19:27
Paikkakunta: kuopio

Viesti Kirjoittaja henu »

lalli69 kirjoitti:Ei taida saada noin isolle, mutta sierran saa leimattua esim. roverin 3,5 V8 koneella.
mites toi homma menee, pitääkö siihen hankkia jostain jotkut luvat vai saako tommosen paketin värvätyy ihan muutoskatastuksella :shock: vai :?: onko jollain tietoo :?: :?: :?:
lalli69

Viesti Kirjoittaja lalli69 »

henu kirjoitti: mites toi homma menee, pitääkö siihen hankkia jostain jotkut luvat vai saako tommosen paketin värvätyy ihan muutoskatastuksella :shock: vai :?: onko jollain tietoo :?: :?: :?:
ihan menee normaalilla muutoskatsastuksella
Alusta ym kilkuttimet vain vastaamaan xr4:sta (2900cm³ + 25% = 3625cm³)
Avatar
henu
Viestit: 676
Liittynyt: 04 Helmi 2005 19:27
Paikkakunta: kuopio

Viesti Kirjoittaja henu »

lalli69 kirjoitti: ihan menee normaalilla muutoskatsastuksella
Alusta ym kilkuttimet vain vastaamaan xr4:sta (2900cm³ + 25% = 3625cm³)
jep jep :D oishan tos toi sierrakii jos vähän rupeis kehitämään :twisted:
TuningUkkeli
Viestit: 546
Liittynyt: 07 Helmi 2005 18:53
Paikkakunta: P-Karjala

Viesti Kirjoittaja TuningUkkeli »

No onhan näitä!!! Joensuussakin yx tollanen on, tai oli??? Kulki nätisti. Nykyään vaan turha edes kuvitella edes et tekis tuollasta!!! :evil: PERKE!¤!#%%#"!%!&%(%)/(=/(les!!!!!!!!
Monttu STW 97 TD
Monttu STW 99 Myydään!
Mondeo 95 2.0 (Osina myynnis)
Bmw E30 323i remmillä ja turbolla rankastu!
Zaarin
Viestit: 145
Liittynyt: 18 Huhti 2005 00:34

Viesti Kirjoittaja Zaarin »

Tuohan on kunnon sleeperi. :) Pitäisköhän omaan Scorppariinkin ruuvata Mustangin 5-litranen, kun näkyvät Saksassa ja Ruotsissa tehneen ihan tarpeeksi vertailumalleja... :D
adrian
Viestit: 55
Liittynyt: 08 Helmi 2005 07:44

Viesti Kirjoittaja adrian »

Onhan noita kasikone Granuja Suomessa väsäilty.
ks. esim

http://granada.damage.fi/index.html

hyvä rakennuspäiväkirja tuolla...

terv.Aa
"hyvää tuloo vaikka tavallista yrittää"
99 MONDEO 2.5GT Wagon
"Kerran elettyä elämää"
"vanha, mennyt ja entinen"
Avatar
henu
Viestit: 676
Liittynyt: 04 Helmi 2005 19:27
Paikkakunta: kuopio

Viesti Kirjoittaja henu »

adrian kirjoitti:Onhan noita kasikone Granuja Suomessa väsäilty.
ks. esim

http://granada.damage.fi/index.html

hyvä rakennuspäiväkirja tuolla...

terv.Aa
joo toi on myös siisti mut ton olemassaolosta tiesin jo aikasemmin :D
Herkko
Viestit: 462
Liittynyt: 12 Helmi 2005 19:26
Paikkakunta: LapLand

Viesti Kirjoittaja Herkko »

lalli69 kirjoitti: ihan menee normaalilla muutoskatsastuksella
Alusta ym kilkuttimet vain vastaamaan xr4:sta (2900cm³ + 25% = 3625cm³)
Vois myös käyttää Fordin omaa pikkulohkoa,
221cid.=3,6 liter.
Voi vaan olla nykyään jo suht vaikea
löytää,kun valmistettu ainoastaan vuosina 62-63.
lalli69

Viesti Kirjoittaja lalli69 »

Herkko kirjoitti: Vois myös käyttää Fordin omaa pikkulohkoa,
221cid.=3,6 liter.
Voi vaan olla nykyään jo suht vaikea
löytää,kun valmistettu ainoastaan vuosina 62-63.
Jos sierraan ajattelit, niin ei mee päästöistä läpi sitten millään.
Tommosesta 60-luvun moottorista tulee bensaa raakana putkesta ~5l/100km :wink:
Avatar
henu
Viestit: 676
Liittynyt: 04 Helmi 2005 19:27
Paikkakunta: kuopio

Viesti Kirjoittaja henu »

lalli69 kirjoitti: Jos sierraan ajattelit, niin ei mee päästöistä läpi sitten millään.
Tommosesta 60-luvun moottorista tulee bensaa raakana putkesta ~5l/100km :wink:
totta mut mites se menee toi esim kasi koneen päästö mittaus jos on kahella putkella myllystä asti, mitataanko se kumastakii vai :roll: :?:
lalli69

Viesti Kirjoittaja lalli69 »

Molempiin putkii trönö kiinni, ja muuten normaalisti.
Herkko
Viestit: 462
Liittynyt: 12 Helmi 2005 19:26
Paikkakunta: LapLand

Viesti Kirjoittaja Herkko »

Kunnossa oleva -60 luvun pikkulohkon
päästöt saa yllättävän pieneksi.
Itelä aikoinaan muistissa-65 289 koneesta
että kun säätömielessä mittailtiin,niin
mittauksen tekijä tuumas että"täähän menis
testeistä läpi jos tarve vaatis"
Arvoja en vaan muista...
rat_013
Viestit: 9
Liittynyt: 07 Helmi 2005 21:36
Paikkakunta: tallinn, eesti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rat_013 »

rat_013 // ford granada v6-power
Vastaa Viestiin