Äsken kävin ostamassa kyseisen työkalun ja irrotin yhden ruuvin.
Eli siinä köntässä on vain yksi sellanen torx-kolo ruuvi jonka irrotin, en saanu sitä möhkälettä kyllä liikkumaan kuin millin sivuillepäin.
"yläpuolella" eli tuulilasin puolella taas on vain pyöreätappi ikäänkuin mustaa könttiä pitäisi kääntää vain sivuille.
Pitäiskö sen lähteä vain suoraan ylöspäin vetämällä?
Sitten ilmastoinnista.
Tyhjäkäynti on tosi hyvä, ei heitä kierrokset yhtään oli sitten ilmastointi päällä tai ei. Poikkeuksena se kun painaa ilmastoinnin päälle niin tippuu vähän mutta nousee takas normaaliin -> tämä nyt lienee normaalia kun se haukkaa virtaa käynnistyessä.
Mutta ajossa kun laittaa päälle niin pintakaasulla jatkuvaa nykähtelemistä kunnes painaa enemmän kaasua.
Mutta jos esim. nelosella yrittää kiihdyttää 80-100 väliä niin menee melkein vitosella paremmin.
Eli alakierroksilla jaksaa ihan mukavasti vääntää mutta kun mennään sinne lähelle 4000rpm niin rupee tökkimään.
Tätä siis tekee lähes aina mutta eteenkin ilmastointi päällä.
Sitten taas tänään auto on toiminut työmatkojen jälkeen kuin unelma, ja ero tehoissa aika valtava. KArkeesti voisi sanoa että eroa on saman verran ku ajais 2.0 mondeota ja 2.5 mondeota. Eli kyllä sen tuntee.
Kunnes painaa ilmastointinamiskaa..
edit:
kattelin tuos läppääkin enemmän ku oli ilmanputsari irti, eli aukee lähes vaakatasoon kyllä kun kääntää "vivusta" eli ei jumittele, pitää jonkun kaverin kanssa vielä tsekata että vaijeri toimii normaalisti kun painelee sisältä poljinta.