Valvoline MaxLife onko mistään kotoisin?
Valvoline MaxLife onko mistään kotoisin?
Moro lajitoverit
Onko kenelläkään kokemusta Valvolinen moottoriöljystä? Olen ajatellut lähinnä Valvolinen maxlife, jota markkinoidaan yli 100tkm ajetuille autoille. Mainoksen mukaan parantaa tiivisteiden kuntoa jne.. ehkäisee öljyvuotoja tiivisteistä.
Onko kenelläkään kokemusta Valvolinen moottoriöljystä? Olen ajatellut lähinnä Valvolinen maxlife, jota markkinoidaan yli 100tkm ajetuille autoille. Mainoksen mukaan parantaa tiivisteiden kuntoa jne.. ehkäisee öljyvuotoja tiivisteistä.
Re: Valvoline MaxLife onko mistään kotoisin?
Jaa ei siinä lukenu et rahat lisääntyy lompsasa ko ostat tätä oljyä eikä tässä vielä kaikki saat uuden moottorin jos et ole tyytyväinen viiden päivän sisällä ostoksestasi.....
Kellossa pitää olla viisarit ja auton vetää takaa
Taitaa olla niin paksua ettei vuoda kirveelläkään ulos...
Wanhat Audit
Tekno / Tenho Ruohoranta

Tekno / Tenho Ruohoranta
-
Ihan hyviä öljyjä, olen käyttänyt noissa muissa voorteissa, mitkä ei "vaadi" tota 5w30:stä voortin omaa. Siinä on jotain ainesosia, mitkä vissiin turvottaa vähän tiivisteitä, jolloin pienet öljyvuodot loppuu. Ihan kanssa kohtuu hintasta tavaraa, alle 30e maksoin 5 litran pänikästä.
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
Vaimon autossa 10W-40 MaxLife, hyvät ovat. Pysyy sisällä ja ei kulu
Duratec VE koneessa ei saa käyttää maxlife, allekirjoituksen koneessa. Ainakaan EI suositella. 4sylinterisiin taitaa MaxLife olla suosituksen mukainen öljy

Duratec VE koneessa ei saa käyttää maxlife, allekirjoituksen koneessa. Ainakaan EI suositella. 4sylinterisiin taitaa MaxLife olla suosituksen mukainen öljy

-Mondeo ST200-
Like McDonalds says "I'm Lovin It"
mulla oli yhden öljynvaihtovälin verran omassa kotterossani tommosta, ihan yhtä hyvin tuntui pelittävän kuin tuplasti kalliimpi shellin ekosuperturbofuelsaver mitä mulla nyt on koneessa, eli osta pois vaan 

Ford Focus 1.6 tdci Titanium Wagon 2011
ex: Ford Focus 1.6 STW Ambiente 2001
ex: Ford Focus 1.6 STW Ambiente 2001
Max Lifestä on myös 'FE 5-30' Foordeille.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
Kyllä on. Mutta Valvoline ei suosittele sitä V6 Duratec koneeseen. Vaan DuraBlend FE.
Laitoin siksi kun aloittajan viestistä ei käynyt ilmi mikä kone.
EDIT: vilkaisin valvoline sivuilta, etten puhu potaskaa. Jännää että uudempaa 2001-> V6 sitten suosittelee MaxLife FE, mutta ei suositella vanhempaan... Myös ST220 sais kaataa MaxLife FE mut ei vanhempaan WTF
Laitoin siksi kun aloittajan viestistä ei käynyt ilmi mikä kone.
EDIT: vilkaisin valvoline sivuilta, etten puhu potaskaa. Jännää että uudempaa 2001-> V6 sitten suosittelee MaxLife FE, mutta ei suositella vanhempaan... Myös ST220 sais kaataa MaxLife FE mut ei vanhempaan WTF
-Mondeo ST200-