cossun scorpioon manuaali?

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
jndx
Viestit: 32
Liittynyt: 12 Touko 2008 06:17

cossun scorpioon manuaali?

Viesti Kirjoittaja jndx »

pääsi käymään niin että automaatti sanoi itsensä irti ja tarkoitus olisi laittaa kestävämpi manuaali.. mitä laatikoita suosittelette ja mitä kaikkea täytyy hommata että tomaatin saa manuaaliksi?
Sierra2.3-16v
Viestit: 1969
Liittynyt: 26 Helmi 2008 12:05
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: cossun scorpioon manuaali?

Viesti Kirjoittaja Sierra2.3-16v »

Ei tohon oo vaihtoehtoja jos manuaaliksi meinaa, muutakun mt75 veekutosen perästä. Sitten tietty vauhtipyörä, polkimet, kytkinpaketti, kardaani.. Ja sitten tietty se, että jos sun korppio on vanhempi kuin facelift, niin on sähköinen nopeusmittari, facelift /(ja uudemmat..?) vaijerilla.
Eli siitä riippuen vielä tarvit sen laatikon joko mekaanisella nopeusmittarilla tai sähköisellä, tai sitten tarvii muuttaa mittaristoa sen mukaan.
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
jndx
Viestit: 32
Liittynyt: 12 Touko 2008 06:17

Re: cossun scorpioon manuaali?

Viesti Kirjoittaja jndx »

entä tuo type9, kai kestää paremmin ku tomaatti?.. auto on 92 vuoden eli facelifti. Ei kellään satu löytymän laatikkoa tuohon?
Sierra2.3-16v
Viestit: 1969
Liittynyt: 26 Helmi 2008 12:05
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: cossun scorpioon manuaali?

Viesti Kirjoittaja Sierra2.3-16v »

No se, että on facelift auttaa jo jonkin verran asiaa, kun sopii sierrankin laatikko.
Kyllähän se type ysikin tietty varmaan kestää, mutta onko sellatteessa VSS-anturia, voi toimia kone vähän oudosti joissain tilanteissa ilman sitä.
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
jndx
Viestit: 32
Liittynyt: 12 Touko 2008 06:17

Re: cossun scorpioon manuaali?

Viesti Kirjoittaja jndx »

kone toimii muutenkin vähän oudosti(3500 kierroksen kohalla ei ketään kotona, puolikaasulla lähtee vetämään paemmin kun pohjassa ja välillä röpöttää niin paljon ettei pysy käynnissä).. pitäs alkaa tutkimaan antureita ja varmaan ms:ää rakentelemaan tuohon jossain vaihees.. pääasia nytten että menee leimasta läpi ja pääsee töihin
Vastaa Viestiin