Sierra 4*4

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Speed_Sprite
Viestit: 51
Liittynyt: 11 Marras 2008 22:40
Paikkakunta: pirkanmaa

Sierra 4*4

Viesti Kirjoittaja Speed_Sprite »

ELI! kertokaa kaikki mahdolline tosta nelivedosta!?

Välitys?
Lukot?
Teho kestävyys,eli suomeks kuinka paljon/miltä osin toi perustuu 4*4 cossuun jos perustuu?
ym ym!?? :roll: :)
:ford:
Sierra2.3-16v
Viestit: 1969
Liittynyt: 26 Helmi 2008 12:05
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Sierra 4*4

Viesti Kirjoittaja Sierra2.3-16v »

Noi nelivedon osat on ihan samaa kamaa kuin nelikkocossussa, välitykset vaan on erilaiset dokkinelikossa, kutosnelikossa ja nelikkokossussa onkin sitten samat välitykset.
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
Speed_Sprite
Viestit: 51
Liittynyt: 11 Marras 2008 22:40
Paikkakunta: pirkanmaa

Re: Sierra 4*4

Viesti Kirjoittaja Speed_Sprite »

asia selvä :D mites sitte kytkin? toki varmaa heikompi vakiona ku cossus mut eikös toho mee suoraa sit pelkkä cossun kytki vai joutuuko laittaa vauhtipyörän kans?
:ford:
Sierra2.3-16v
Viestit: 1969
Liittynyt: 26 Helmi 2008 12:05
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Sierra 4*4

Viesti Kirjoittaja Sierra2.3-16v »

Joo, vauhtipyörä, mutta sepäs ei dokkiin käykkään cossusta, vaan tarvii käyttää RS2000 escortin vauhtipyörää ja cossun kytkintä.
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
Speed_Sprite
Viestit: 51
Liittynyt: 11 Marras 2008 22:40
Paikkakunta: pirkanmaa

Re: Sierra 4*4

Viesti Kirjoittaja Speed_Sprite »

khyllä khyllä,tosiaa toi kiinnosti enite et kuinka paljon toi perustuu nelikkocossuu et mitä se kestää vakiona ku takaraivos kummittelee tollane nelikko swappi mihi laittais ton scorppari tai rs2000 16 tappise konee :D samote ku tollase 1.8 td farku piristämine turbo ym muutoksil mut pitää kattoo kumpaan päätyy ku saa polven kuntoo ja rupee autoo kattelee :roll:
:ford:
Vastaa Viestiin