Kun on tuo nyk. kone todella pahasti v*tuillaan ja sillä pitäisi talliaikatauluista riippuen ajaa vielä 1-2 viikkoa (n. 1tkm), niin voisin kysyä, ETTÄ:
Mikä on kun kone nakuttelee alakierroksilla (jos viivästää niin rupeaa hyytyyn)
Kaasua painettaessa joskus ensin miettii jolloin laitos lähinnä jarruttaa ja sitten reagoi (nykäisy).
Tyhjäkäynti (ilm. ryypyn saatelemana) humppaa ja joskus jää kiertään jotain 2500 rpm.
Jälkikäy!
_______________________
JA vielä kyssäri tuplakurkkuiselle weberille menevistä johdoista ja letkuista:
Onko kuskiin päin oleva johto ryypyn solenoidin (tai vast. mikä nyt jousihärfelli olikaan)
Kuljettajasta katsottuna vasemmalle osoittava jonkinlaisen tyhjäkäynti suuttimen johto? (Poistettaessa sammuu ellei pidä kaasua vähintään n. 1/4, jolloin käy huonosti)
Myös olisi mielenkiintoista tietää miten riesan alipaine härdelliletkut menevät ja millä tarkoituksella.
-Jakajalle (s.ennakko vaikka luulin että se bochin rasia hoitaa ennakot?)
-Mitä muuta virkaa on kaasarista putsariin ja siitä esilämm. ilman läpälle menevästä letkusta on?
(toisinaan rupeaa käymään raskaammin kun letkun irroittaa kaasarista)
Ja viimonen knoppi:
Onko riesas hall-tyyppinen jakaja (joka ajaa kanttiaaltoa ulos) vaiko induktiivinen?
Hésus että taisi mennä melki autosähkön puolelle.
Ja olen jo valmiiksi pahoillani - haulla en vain löytänyt juuri tätä tietoa.
