Ford Probe 2.2

Keskustelua autoista ja autoilusta yleisesti
Burzi

Ford Probe 2.2

Viesti Kirjoittaja Burzi »

Kysympä nyt sitten merkin ystäviltä, että onko tuollainen Probe, kuinka hyvä pysymään kasassa nimen omaan tämä 2.2 turbo malli vakiona ja lastutuksen jälkeen malli on kuitenkin kohtuullisen vanha ja omasta mielestäni ford ja turbo ei välttämättä ole se paras vaihtoehto. Kuulemani mukaan kuitenkin tämän pitäisi ainakin kulkea kunnolla, mutta kasassa pysyminen jakautuu kuitenkin useampaan mielipiteeseen.

Myös autoa ajaneilta olisi kiva kuulla saako kyseisessä autossa hyvän ajoasennon puutuuko takalisto pidemmillä matkoilla, onko alusta minkä tuntuinen ?

Itse olen ajanut fordin 2000 luvun tuotoksilla etenkin 02 Mondeota 1.8 moottorilla josta pidän hyvinkin paljon, mutta uskoisin näiden kahden auton olevan kuitenkin eri planeetoilta.
jndx
Viestit: 32
Liittynyt: 12 Touko 2008 06:17

Re: Ford Probe 2.2

Viesti Kirjoittaja jndx »

Ei ole kokemusta kun transiteista, sierroista, scorpiosta ja mustangista. Mutta mitä olen kuullut niin saman tyylin autosta parempi vaihtoehto olisi thunderbird mikä on ainakin kasilla (5,0 windsor ja 4,6 modular) hyvää ja kestävää tekniikkaa mitä on käytetty 60 luvulta 200 luvulle asti, sen jälken tullut modulaarikaan ei ilmeisesti huono ole
StingeR_Probe
Viestit: 10
Liittynyt: 12 Heinä 2007 20:00
Paikkakunta: The Great City Of Hämeenlinna

Re: Ford Probe 2.2

Viesti Kirjoittaja StingeR_Probe »

Onnellisena GT Proben omistajana voin vain kehua kyseistä kulkinetta...
puolikuppipenkit jossa säätömahdollisuuksia enemmän ku sormilla pystyy laskeen-> Ei varmasti puudu paikat.
ei oo täristäny ei oo kolissu ei oo kuulunu pärinöitä sisälle on todella mukava auto ajaa. Ja kaiken kruunaa sähkösäätönen alusta Soft mode keventää ohjausta ja pehmentää alustaa sopivasti. Sport Mode taasen sopii siihen "tarkempaan" ajoon ja normal mode on niitten kahen välistä.
eikä kyl ittellä ainakaa viel oo tullu tarvetta lastutella, on siinä sen verran menohaluja... yli 200k ajettu ja vakio turbo kiinni <-ei pidä mitään "ylimääräsiä" suhinoita 8) vakiona n 0,5 baaria kuulopuheitten mukaan kestää 0,7 ilman murheita...
Aina ei voi voittaa... ei ees joka kerta!
Ford Probe GT T22L/252 vm-91
Vastaa Viestiin