Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Minulla on ongelmia transiitin hehkujen kanssa. Hehkuille ei tule riittävästi virtaa eli (n.4v). Ohjainyksikön ja vastuksen olen vaihtanut. Hehkutulppa toimii ihan normaalisti kun laitan siihen suoraan akusta virtaa. Onko kellään muita ideoita kyseiseen häikkään???
Viimeksi muokannut tha11, 15 Joulu 2008 19:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'78 vai 06 vai joku muu?
Vaikka ei sillä että niissä mitään eroa olis...
Mä en mitään tiedä mutta jos jollain olis joku idea niin hieman tarkempi kuvaus saattaisi auttaa...
En ole transit asiantuntija mutta eikös sieläkin joku hehkureleen tapainen ole vai ohjainlaite nimelläkö se oli. Tuleekos sinne releelle/ohjainlaitteelle kunnolla virtaa? Jos ei niin seuraa sitä virtajohtoa minne se menee jos sielä olis joku hapettuma jossain välis. Ainakin mersuus virta hehkureleelle tulee suoraan akusta ja heräte virtalukolta mut enpä tiedä transiitista.
Transiitti ei tarvii alle kymmenen asteen pakkasessa hehkuja. Vaihda solenoidi starttiin niin rupeaa tarttaamaankin paljon äkäsemmin. Katso myös että kummankin akun maat on kunnossa.
Joo ne kylmäkäynnistysongelmat helpottivat vaihdoin solenoidin sinne startiin ja kone rupesipyörittämään paljon paremmin ja lähti kohtalasesti käyntiinkin. mutta sitten laukesi syöttöpumppu siitä lähti kyljestä joku peltilätkä kävelemään niin että pultti katkes? laitoin lätkän vain takas ja nyt auto käy kunnolla anoastaan tyhjäkäynnillä kun laittaa pikkusenkin kaasua siitä tulee kauhea savu ja nakutus. Joten hylkäsin koko auton. saataa olla että kaikki nämä ongelmat ovat lähtöisin syöttöpumppuviasta. Eli startin rikkoontuminen ja huono kylmäkäynnistyminen.