Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
2l vakiovenat 41/39mm ja 1,6 oharissa 41/36mm.. vissiinkin volvon venat laatu/hintasuhteeltaan edulliset noin niinku virivirimielessä,mutta jos muuten vakiopata niin ei noilla isoilla venoilla ole nimellistä hyötyä,kun nuo 2l omatkin venat riittää aika pitkälle,ja imukanavatkin on vähän "horot" jo vakiona .. tosin mulle kelpais sellanen hyvä is;kansi aihioksi..
Kiitti tiedost. Onkos mitään keinoa miten mä erotan takomännän valetusta? Uutena takomäntä ainaki kiiltää Ja osaisko joku antaa vakionokan jotain mittoja ni sais senki nyt tarkistettuu onko vakio... olisin kiitollinen. Ja miten voin kattoo onko tota kantta laskettu?
saa ainakin sillä selville että jos jollain laskematon kansi niin mittaa vaan sen kannen korkeudun kannenetiivistepinnasta venttiilikopan tiivistepintaan..sitä en kyl osaa sanoa että mistä erottaa valu ja takomännän,onks siinä männän päällä mitään informaatiota kun putsailet,vakiomukeissa ainaki pitäs olla jotain merkkejä..
iigle kirjoitti:Kiitti tiedost. Onkos mitään keinoa miten mä erotan takomännän valetusta? Uutena takomäntä ainaki kiiltää Ja osaisko joku antaa vakionokan jotain mittoja ni sais senki nyt tarkistettuu onko vakio... olisin kiitollinen. Ja miten voin kattoo onko tota kantta laskettu?
-Vakio mäntä on karvan alle 91mm, ja männäntappi on 24mm.
-Mittaa nokan paksuin kohta ja ohuin kohta (perusympyrä) ja kerro niitten erotus 1,62 niin saat noston, vakio on noin 9mm. Jos 10mm+ niin on virinokka. Nokan pääs olevia stanssia voi myös koittaa googlettaa.
-Kannes pitääs olla molemmis päis pykälä. Edes n.2mm ja takana n.4mm vakiona
Ööh... Tuli laskujen mukaan et nosto olis 12.15mm Osaako kukaan sanoa mitään ku nokan pääs oli stanssattuna KCFR34 ja joku numerosarja 01096 Nyt selvis et se on kentcamsin joku sportti ruisku nokka 8)