1996 Proben 2,0l sytytys tulpan johdot mistä?

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
1996Probe1996
Viestit: 3
Liittynyt: 13 Syys 2008 08:04

1996 Proben 2,0l sytytys tulpan johdot mistä?

Viesti Kirjoittaja 1996Probe1996 »

Ostin eilen Proben,yksi tulppa pomppaa irti moottorin päästä kun antaa vähän kaasua, mistä löytys uudet letkut? motonet ja biltema sano ei oota t-:kädetön
Krisse
Viestit: 1424
Liittynyt: 05 Helmi 2005 20:54
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: 1996 Proben 2,0l sytytys tulpan johdot mistä?

Viesti Kirjoittaja Krisse »

Joskohan siihen kävisi vastaavan vuosimallin ja konekoon 626:n piuhat? Ja joo, ei niitäkään Motonetissä oo mutta jospa ihan normi varaosaliike pelastaisi.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
1996Probe1996
Viestit: 3
Liittynyt: 13 Syys 2008 08:04

Re: 1996 Proben 2,0l sytytys tulpan johdot mistä?

Viesti Kirjoittaja 1996Probe1996 »

ok ,kiitoksia ,joo sieltähän ne fixuksesta löyty kun eka muutaman paikan kävi läpi mistä ois saanu vaan tilaamalla,sitten kun vielä löytäs pätevän autosähkö miehen niin ois kaikki kunnossa,nyt kun avaa oven niin cd sammuu,, ja aurinkosuojan kun laskee kellosta menee virrat...;)
1996Probe1996
Viestit: 3
Liittynyt: 13 Syys 2008 08:04

Re: 1996 Proben 2,0l sytytys tulpan johdot mistä?

Viesti Kirjoittaja 1996Probe1996 »

mitä öljyy tohon 1996 2,0l probeen kannattais laittaa? kun probe clubin sivuilta löytyy tämmöstä tietoa

Can I use synthetic oil in my engine?

If you're Probe's engine has less than 5,000 miles on it, use standard oil. Synthetic oils work so well, that they don't allow the engine to properly break in during that period. Since the Probe stopped production in 1997, finding a Probe with less than 5,000 miles will be impossible, but this goes for rebuilt engines as well. Some people suggest closer to 9,000 of break in before going to synthetics.

Switching to synthetic oils with older engines could be risky. As gaskets in engines using standard oil get older and worn, they become penetrable. Synthetic oils, being as thin as they are, are known to be absorbed by the gaskets and 'flex' them, causing them to leak. Since there's no way of telling when your gaskets get to this point, it's hard to say when not to switch. It's pretty safe to say if the engine has more than 60,000 miles of standard oil wear, you should weight the risks before switching to synthetic oil.

itte lisäsin tänään puol litraa SAE 5W 30 synteettistä
Vastaa Viestiin