Rangerin vitonen

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
jvvm
Viestit: 8
Liittynyt: 03 Syys 2007 22:26

Rangerin vitonen

Viesti Kirjoittaja jvvm »

Tulikohan siihen Ducaton tauti?? Vehje sylki vitosen pihalle ja senjälkeen se ei käytännössä pysynyt päällä... :( Siis kerrasta poikki. Kun olisi muutakin tekemistä, ajattelin huuhdella laatikon ja ajaa vaan neljällä pykälällä. MUTTA, onko vaiva yleinenkin, vai vaan onneton sattuma? Autossahan on papua senverran, ettei normaaliajossa maantiellä juuri tarvi vaihdella. Ducaton tiettyjä vuosimalleja vaivasi sama ongelma: kytkentähampaat olivat niin onnettomat, että ne pikkuhiljaa hävisivät jonnekin... Viiatin vitonen, monen onneksi, on helppo korjata: Yxi kansi irti ja vaihto. Miten lie Voortin kanssa? Onko kotimekaanikkoa odottamassa kahden viikon työ, tyyliin aski irti, pura ja kokoa ja sitten taas ähellystä satakiloisen epämääräisen möykyn kanssa?
Potilas on muuten vielä alle rippikouluiän, satatonnia ajettu.
jvvm
Viestit: 8
Liittynyt: 03 Syys 2007 22:26

Re: Rangerin vitonen

Viesti Kirjoittaja jvvm »

Osa 2:
Olen havainnut mielenkiintoa, mutta ongelma ei ilmeisesti ole koskettanut muita? Se on tietysti sekä hyvä, että huono asia....
Huuhtelin siis laatikon. Rämmäleitä tuli minimaalisen vähän, sen verran niitä yleensä on aina magneetissa kiinni. Laitoin uudet öljyt ja lähdin ajoon. 50 km:n jälkeen alkoi kuulua helinää! :evil: Vaikutti laakerilta. :evil: Nyt on siis kuitenkin edessä pura ja kokoa ja kiroile... Viimenmainitusta on jo kokemusta melkoisesti! Hohhoijaa. :| Löytyisiköhän jostain jotain kuvallista askin purkamisesta? Ja jos vielä käy niin, että kaluvalikoima loppuu kesken, minneköhän se kannattaisi kiikuttaa???
Vastaa Viestiin