Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Renkaat, vanteet, jouset, iskarit, jarrut, madallus, jne.
teddy-
Viesti
Kirjoittaja teddy- » 12 Huhti 2005 21:47
mulla on projektina ford capri mk1 vm: 1970, koneeksi laitan 2.8 litraisen v6 moottorin, tarviiko jarruruympujen tilalle vaihtaa levujarrut?
kellään tietoa?
Bootsi
Viestit: 1084 Liittynyt: 25 Helmi 2005 14:01
Paikkakunta: ArcticCircle
Viesti
Kirjoittaja Bootsi » 12 Huhti 2005 21:55
Levyt kyllä..
lisää capri tietoa MYÖS tuolla.-->
Capri Club
jouni
Viestit: 54 Liittynyt: 08 Helmi 2005 08:45
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja jouni » 13 Huhti 2005 13:07
TeRoK
Moderaattori
Viestit: 2021 Liittynyt: 03 Helmi 2005 22:00
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja TeRoK » 13 Huhti 2005 14:39
Ei kai taakse sentään. Ei ainakaan granadoissa ole.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
jouni
Viestit: 54 Liittynyt: 08 Helmi 2005 08:45
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja jouni » 13 Huhti 2005 14:49
Eteen jäähdytetyt levyt ja taakse leveät (2,25x9") rummut (ollut 2.8i ja 3000:ssa).
p3
Viestit: 545 Liittynyt: 04 Helmi 2005 17:16
Paikkakunta: Perniö
Viesti
Kirjoittaja p3 » 13 Huhti 2005 19:56
mk1 3000 jäähdytetytlevyt
Scorpio 2.9 at -91 coupe
Transit 2.4 rwd -00
Subaru targa
jouni
Viestit: 54 Liittynyt: 08 Helmi 2005 08:45
Paikkakunta: Kuopio
Viesti
Kirjoittaja jouni » 14 Huhti 2005 08:26
p3 kirjoitti: mk1 3000 jäähdytetytlevyt
Ei, vaan kovat laikat. Takajarrut molemmissa samat.
Ja huom. taakse jarrut kokonaisuudessaan, 1,75" ja 2,25" leveissä 9":ssa on erilaiset jarrukilvet.