Sierra 2.0 OHC -86 4-v tilalle 5-v, MT75 vai Type-9
Sierra 2.0 OHC -86 4-v tilalle 5-v, MT75 vai Type-9
Nyt on pari yötä selattu foorumeita, käytetty hakua ja käyty zetecinside.comissa.
Edelleen itselleni epäselvää että käykö molemmat laatikot minun autooni. Mielikuvani on että molemmat kävisivät mutta kun en varma ole.
Mitä tarvii tehdä että type-9 saa toimimaan?
Mitä tarvii tehdä että MT75 saa toimimaan?
Tattarisuolla kun kävin niin oli reilusti enemmän tarjontaa MT75 laatikoista ja tälläistä olisin alustavasti hommaamassa. Kaikki riippuu nyt teistä .
Neuvoja ja päänselvennystä minulle kiitos.
Bonarina jos joku haluu kertoo et miten lisää tehoa halvalla niin saa vastata. Mutta keskittykää vaihteistoon
Edelleen itselleni epäselvää että käykö molemmat laatikot minun autooni. Mielikuvani on että molemmat kävisivät mutta kun en varma ole.
Mitä tarvii tehdä että type-9 saa toimimaan?
Mitä tarvii tehdä että MT75 saa toimimaan?
Tattarisuolla kun kävin niin oli reilusti enemmän tarjontaa MT75 laatikoista ja tälläistä olisin alustavasti hommaamassa. Kaikki riippuu nyt teistä .
Neuvoja ja päänselvennystä minulle kiitos.
Bonarina jos joku haluu kertoo et miten lisää tehoa halvalla niin saa vastata. Mutta keskittykää vaihteistoon
Re: Sierra 2.0 OHC -86 4-v tilalle 5-v, MT75 vai Type-9
sellasen keinon kun joku joskus keksii niin rikastuu varmasti...Koira-_ kirjoitti:Bonarina jos joku haluu kertoo et miten lisää tehoa halvalla niin saa vastata. Mutta keskittykää vaihteistoon
Focus 1.0 edition a6 2017
Menee myös mt75 "heittämällä"...
Muistaa vain ottaa kardaanin joukkoon myös ja painelaakeria liikuttavan kytkinvivun kiinnike tappia pitäisi pidentää -> ohc vauhtis vs dohc...
Jos käyttömukavuutta haluaa niin yleensä nuo mt75 toimii paremmin ja vaihtaa paremmin. Kokemuksien perusteella t-9 vaihtaa kunnolla vain korkeilla kierroksilla oli sitten öljyt suosituksen mukaiset tai ei.
T-9 luulis olevan halvempi, mutta ehkä tuo mt75 alkaa olemaan samoissa hinnoissa, kun niitä on niin paljon.
Ps. mt75:een on jo kehitetty rajun aivotyön avulla öljynpoisto proppu joten on mahdollista että mt75 on myös parempi kuntoinen, kun ei jää vanhaa kuraa pohjalle.
Editoin vielä...
Helppoa tehoa on olemassa. Hylkää vajaa sylinteriset louskut ja siirry 2.9i woimaan! Kulutuskin voi jopa laskea kun vrt ohc:hen.
Muistaa vain ottaa kardaanin joukkoon myös ja painelaakeria liikuttavan kytkinvivun kiinnike tappia pitäisi pidentää -> ohc vauhtis vs dohc...
Jos käyttömukavuutta haluaa niin yleensä nuo mt75 toimii paremmin ja vaihtaa paremmin. Kokemuksien perusteella t-9 vaihtaa kunnolla vain korkeilla kierroksilla oli sitten öljyt suosituksen mukaiset tai ei.
T-9 luulis olevan halvempi, mutta ehkä tuo mt75 alkaa olemaan samoissa hinnoissa, kun niitä on niin paljon.
Ps. mt75:een on jo kehitetty rajun aivotyön avulla öljynpoisto proppu joten on mahdollista että mt75 on myös parempi kuntoinen, kun ei jää vanhaa kuraa pohjalle.
Editoin vielä...
Helppoa tehoa on olemassa. Hylkää vajaa sylinteriset louskut ja siirry 2.9i woimaan! Kulutuskin voi jopa laskea kun vrt ohc:hen.
lisää tietoa!
Ares kirjoitti:Menee myös mt75 "heittämällä"...
Muistaa vain ottaa kardaanin joukkoon myös ja painelaakeria liikuttavan kytkinvivun kiinnike tappia pitäisi pidentää -> ohc vauhtis vs dohc...
Jos käyttömukavuutta haluaa niin yleensä nuo mt75 toimii paremmin ja vaihtaa paremmin. Kokemuksien perusteella t-9 vaihtaa kunnolla vain korkeilla kierroksilla oli sitten öljyt suosituksen mukaiset tai ei.
T-9 luulis olevan halvempi, mutta ehkä tuo mt75 alkaa olemaan samoissa hinnoissa, kun niitä on niin paljon.
Ps. mt75:een on jo kehitetty rajun aivotyön avulla öljynpoisto proppu joten on mahdollista että mt75 on myös parempi kuntoinen, kun ei jää vanhaa kuraa pohjalle.
Editoin vielä...
Helppoa tehoa on olemassa. Hylkää vajaa sylinteriset louskut ja siirry 2.9i woimaan! Kulutuskin voi jopa laskea kun vrt ohc:hen.
Ymmärsinkö oikein että jos laitan MT75 nii siihen vaa mukaan doch kardaani ja doch kytkinvivun kiinniketappi ?
Re: Sierra 2.0 OHC -86 4-v tilalle 5-v, MT75 vai Type-9
Eikös tarvii tässä tapauksessa vielä kytkinlevykin vaihtaa ja miten oli sen kytkinvaijjerinkin kanssa?
-
- Viestit: 1969
- Liittynyt: 26 Helmi 2008 12:05
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: Sierra 2.0 OHC -86 4-v tilalle 5-v, MT75 vai Type-9
Kytkinvaijeri on sama, tai ainakin typeysillä varustettuun cvh-sierraan kävi dokkisierran kytkinvaijeri. Mutta oon kans samaa mieltä, että kytkinlevy ainakin menee vaihtoon myös, ja olikohan kytkinakselin pituudessa jotain eroa myös?
Helpointa on oikeesti laittaa se type9, se kun on ihan pulttaa kiinni operaatio. Kyllä sekin kestää, rasvat vaan vaihtoon.
Helpointa on oikeesti laittaa se type9, se kun on ihan pulttaa kiinni operaatio. Kyllä sekin kestää, rasvat vaan vaihtoon.
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
Re: Sierra 2.0 OHC -86 4-v tilalle 5-v, MT75 vai Type-9
kyllä t9 kannalla ollaan täälläkin.
Ford Escort -73
Neljä kirjainta, jotka määräävät vauhtisi: F O R D.
Neljä kirjainta, jotka määräävät vauhtisi: F O R D.
Re: Sierra 2.0 OHC -86 4-v tilalle 5-v, MT75 vai Type-9
Ääni myös type 9:lle. Ihan hyvä laatikko se on ja menee ainakin varmasti paikalleen. Tai sitte jos kestävämmän haluat niin borg warner t5
Henry Ford's Quadricycle projekti Youtube@torala
Re: Sierra 2.0 OHC -86 4-v tilalle 5-v, MT75 vai Type-9
Type-9 hankinnan alle vaan. mielestäni hyvä laatikko kuhan tarkistaa öljyt. ja se on pulttaa kii operaatio ja kytkinakseleissa on eroa type-9 ja mt-75 välillä.