Ford VV kaasutin
Ford VV kaasutin
Eskoni nykii osakaasulla ja tyhjäkäynti on kylmänä mitä on. Poistin putsarin kotelon ja ja totesin että kaasarin yläpuoli oli märkä, tuntuisi siis tulvivan..
Mätänetissä ei kaasariin ollut osana kuin joku kalvo mikä liekään. Onko tuohon kaasariin saatavana korjaussarjoja vai mitähän kannattaisi härpäkkeen kanssa tehdä?
Mätänetissä ei kaasariin ollut osana kuin joku kalvo mikä liekään. Onko tuohon kaasariin saatavana korjaussarjoja vai mitähän kannattaisi härpäkkeen kanssa tehdä?
Ottaako lämmintä ilmaa kurkulle?IhmeJanne kirjoitti:Rupeeko mulla jumettamaan ko. VV kaasutin kun kylmänä saapi vähän väliä olla polkemassa kaasua että pysyy käynnissä. Silloin kun käy huonosti niin se myös tunkee todella mustaa putkesta. Konehan on sitte toi 1.3 litranen työntötanko kone vm. -88.
VV oikuttelee juuri noin,kun kaasarin
kurkkua jäätää.
onko se juuri se juuttuvakurkkuinen ihme mistä puhutaan?
tuolta voi kysästä osia http://www.freetechnics.fi/
tuolta voi kysästä osia http://www.freetechnics.fi/
Focus 1.0 edition a6 2017
Joo. Paskoi vehkeit. Tääkää ei toiminu ku 20 vuotta.jaska74 kirjoitti:onko se juuri se juuttuvakurkkuinen ihme mistä puhutaan?
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
Kannattaa lukita se läppä talveksi puoliväliin,esim.IhmeJanne kirjoitti:Kyllähän se läppä siel ilmanputsarin putken varres pikkusen näytti olevan auki kun katoin ja se liikkuuki siel hyvin. Aukeaako/sulkeutuuko se lämpötila vaihteluiden avulla?
ruuvin avulla.
Pitäisi toimia automaattisesti,mutta usein näin
ei ole,kun laitteet ikääntyy ja jumittuu.
VV-on hyvä ja taloudellinen ajettava,kunhan
osaa pitää sen kunnossa,mutta näinhän
on kaikissa teknisissä laitteissa,eteenkin vanhoissa.
Terve,Herkko kirjoitti: Kannattaa lukita se läppä talveksi puoliväliin,esim.
ruuvin avulla.
Pitäisi toimia automaattisesti,mutta usein näin
ei ole,kun laitteet ikääntyy ja jumittuu.
VV-on hyvä ja taloudellinen ajettava,kunhan
osaa pitää sen kunnossa,mutta näinhän
on kaikissa teknisissä laitteissa,eteenkin vanhoissa.
voisikohan ylläoleva ratkaisu olla ratkaisuna siihen, kun oma escortti käyttäytyy siten, että kylmänä pelaa kuin buickki mutta kun kone saavuttaa normaali käyntilämpötilan niin samalla moottori ikäänkuin tukehtuu ja sammuu. Tämän jälkeen moottoria on enää turha yrittää käynnistää. Mutta kun koneen antaa jäähtyä niin sitten taas käynnistyy.
kiitoksia,
Markku
Terve,skele69 kirjoitti:Terve,
voisikohan ylläoleva ratkaisu olla ratkaisuna siihen, kun oma escortti käyttäytyy siten, että kylmänä pelaa kuin buickki mutta kun kone saavuttaa normaali käyntilämpötilan niin samalla moottori ikäänkuin tukehtuu ja sammuu. Tämän jälkeen moottoria on enää turha yrittää käynnistää. Mutta kun koneen antaa jäähtyä niin sitten taas käynnistyy.
kiitoksia,
Markku
kannattaa kertoo se kone ja vuosimalli sekä ehkä, jos tietää kaasarin mallin tai jos on ruisku jne., niin...

Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
Re: Ford VV kaasutin
Korjaus-sarjoista ja kaasareista kannatta kysyä htt://www.moposport.fiAatos kirjoitti:Eskoni nykii osakaasulla ja tyhjäkäynti on kylmänä mitä on. Poistin putsarin kotelon ja ja totesin että kaasarin yläpuoli oli märkä, tuntuisi siis tulvivan..
Mätänetissä ei kaasariin ollut osana kuin joku kalvo mikä liekään. Onko tuohon kaasariin saatavana korjaussarjoja vai mitähän kannattaisi härpäkkeen kanssa tehdä?
Mondeo -09 2.5T


Tuolla ylhäälläskele69 kirjoitti:... itse en näistä hirveästi tiedä, mutta näin on pojat kylillä kertoneet...

http://www.freeweb.hu/kivisite/ford_pdf/carburettor.pdf
..tommoset viat jotenkin viittais taas siihen automaattiryyppyyn, ku ei jaksa käydä lämpösenä tai sitten siihen imuilman esilämmitykseen mistä tuolla

Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
Re: Ford VV kaasutin
Aikoinaan Orionissa oli tuollainen vv - juuttuva kurkkuinen jota sääti foordin omat asentajat , vähän aikaa toimi hyvin kunnes taas jumitti. Paras ajosuoritus oli että 60km matkalla tankista katosi neljäsosa, koska kaasari oli taas kerran jumissa.
Heitä pellolle se kaasari ja laita sinne joku kaksikurkkunen Weber.
Heitä pellolle se kaasari ja laita sinne joku kaksikurkkunen Weber.
-97 Yamaha Drag Star Custom
-99/00 1.7 Puma(vaimon)
-99 Focus 1.6 Ambiente STW
-04 Focus 1.6 TREND STW
05 Mondeo 1.8 125 TREND STW
-99/00 1.7 Puma(vaimon)
-99 Focus 1.6 Ambiente STW
-04 Focus 1.6 TREND STW
05 Mondeo 1.8 125 TREND STW