FORD TRANSIT 1998 2,5 DSL moottoritietoja

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
keltanokka

FORD TRANSIT 1998 2,5 DSL moottoritietoja

Viesti Kirjoittaja keltanokka »

Tervehdys,

Olen harkinnut Transitin ostoa, otsikonmukaisella moottorilla. Kaipaisin vähän tietoa tekniikasta: Mikä on moottorin tyyppi ja onko hihna vai ketju jakopäässä? Yleisesti miten luotettava kulkupeli on moinen auto ?
trans9

98 ransu

Viesti Kirjoittaja trans9 »

98 tekniikkaa on 00 malliin saakka.
Taitaa ne aikahyviä olla, kannattaa kysyä wolkkari- tai tojojojotakuskeilta, niiltä saat ainakin kaikki huonot puolet :P . Hesarin http://WWW.HS.FI sivuilta löytyy toimittajan keräämiä vikoja.

edit:
http://www2.hs.fi/extrat/autojaliikenne ... erkki=Ford

Kyllä ne hyviä on jos tykkää niillä ajella, minä pidän kaikista transiteista joilla olen päässyt kohnaamaan.
Onko vanha taxi tai putkiliikkeen kahvitykki.
Omaani vaihdoin juuri männän -91 eli EI samaa tekniikkaa- :( ja se toimii silti :!: :!: :!:
Jos se käy, se savuaa....
Noo, ei se ny enää nii paljo
keltanokka

Viesti Kirjoittaja keltanokka »

Kiitoksia!

Pistää vähän arvelluttaan ne vaihteistoviat, mutta toisaalta näyttää pussihousujen autossa katkeavan kampura... :shock: Vaan mitä hintoja seuraillu niin Transiitti vois olla hyvinkin varteenotettava hinta-/laatusuhteeltan.
trans9

Siitä vaan...

Viesti Kirjoittaja trans9 »

keltanokka kirjoitti:Kiitoksia!

Pistää vähän arvelluttaan ne vaihteistoviat, mutta toisaalta näyttää pussihousujen autossa katkeavan kampura... :shock: Vaan mitä hintoja seuraillu niin Transiitti vois olla hyvinkin varteenotettava hinta-/laatusuhteeltan.
Just juu, eihän viatonta autoo oo, ransun osien metsästyreissulla juttelin romuttamon heppujen kans, sanoivat, että ei siihen malliin-moottoriin- niin kauheasti osia oo tarjolla, se menee sit kokonaan ***kaks.
Jos se käy, se savuaa....
Noo, ei se ny enää nii paljo
Vastaa Viestiin