kyselisin vähän kokeneemmilta tuosta "virityksestä"



ostaa sellasen vakiokoteloon menevän vaparinJuspe kirjoitti:niin ja vielä siitä vapaavirtasuodattimesta miten sen sais parhaiten asennettua sinne. en viittis niitä vakio putkia ja niitä mennä tuhoon. mikäs se ennen vakio ilmansuodatin koteloo oleva laatikko muuten on, onkos siinä vaan tavallinen putki johon ei oo muuta keksitty niin laitettu laatikko päälle.
Hyvällä tuurilla voit 1-2hv saada lisää ja kulutus kasvanee samassa suhteessa 1-2l/100kmtikkku kirjoitti:oikeastaan bensan paluu puolta pienennetään ja näin ollen tulopuoli lisääntyy.. paineensäädintä ruuvvaamalla, onkos kukkaan jaskajokunen huomannut eroa paineitten noston jälkeen? muuhun kuin bensan vientiin
taitaa matsdat olla vanhempaa tekniikkaa kun sierrat. kyllähän sellasista ohi puhaltelee heittämällä, mutta nää 2000 luvun 1.4 japanilaiset rupee jo laittamaan kampoihin alle 200km/h vauhdeissamakemu kirjoitti:tai sit vaa se että teidän autot on oikeesti tukossa. kyllä tohon vierelle on tullu työkaverin 2 litranen 626 matu eikä se ainakaa edelle ehtiny.
joo. ei vaa toinna, koska ei paljon tehoa lisäile, varsinkaan jos jää ainoaksi 'piristykseksi'.Vesku87 kirjoitti:Sillai saa sierraan vapaavirtaus suodattimen tuhoamatta alpuperästä mööpeliä kun ostaa sen täydellisen sarjan. Mutta se maksaa vaan mansikoita 158 euroo. Ite oon jo himoinnut sitä puol vuotta rahhoo ois mutta ei vaan raaski ostaa.
miksipä ei vaikuttaisi jos saat säädöt ym kohdilleen? sama juttuhan se on kuin mopon virityksen kanssa että isommalla kaasarilla siirtyy ylemmäksi tehot ja lisää väännön paskaa?, joku puhui kierrosherkästä moottorista niin en ole ikinä niin painavaa vauhtipyörää tavannu kuin tässä dokkilaisessa ja on tullu kumminkin vaikka mitä vehettä purettua.. kyllä pientä herkkyyttä on nyt havaittavissa kun kaivelin kannen nostin bensanpainetta ja kohdistin imusarjan kanteen, työstin imuvenat paremmin virtaaviksi ja pakosista ajelin seetit, kyllä ny rutajaaotto82 kirjoitti:Itekin oon tuota meidän foortia ajatellu jotenkin piristää, kun tuntuu olevan vähän laiskan puoleinen. Kone on 8v dohc. Huomasin tuossa kesällä sitä tutkiessa, että läppärunko on aika pienen oloinen, vertailin sitä sitten silmämääräsesti meidän kakkosauton (opel 2.0 ohc koneella) läppärunkoon ja tuo opelin läppärunko oli melkolailla isomman näkönen. Tuli siitä sitten mieleen, että jos modais tuon opelin läppiksen foortin imusarjaan ja nostais sitten noita bensan paineita... Mitähän tuo mahtais vaikuttaa? Tuon opelin läppiksen joskus metrimitalla mittasin ja läpän halkasija oli noin 58-60mm. Paljos dokkilaisen läpän halkasija on?