Pidempään kun ajaa rouheempaa vauhtia eli yli 120km/h niin kabiiniin tulee palaneen hajua ja savua, haisee kuin jäähdytysneste tms, öljyä se ei ole.
Onko kukaan törmannyt vastaavaan ongelmaan ja mikähän sen mahtaa aiheuttaa?
2,9 24V Cossu -95vm moottorinhajuja
Joku cossu skorppi tietäjä voi vahvistaa mut olikos ne koneen vasemmallapuolella takana (edestä päin katsottuna) olevat putket jotenkii egr:ään vaikuttavia ?
Tuli vaan mieleen yks palanu cossu skorppi ni siinä oli ne putket poikki tai jotain ja se vissiin puhalti pakokaasut suoraan tulipellissä oleviin "verhoiluihin"
Toivottavasti joku otti selkoo mitä tarkotin, mut kuha ei olis sama vika...
Tuli vaan mieleen yks palanu cossu skorppi ni siinä oli ne putket poikki tai jotain ja se vissiin puhalti pakokaasut suoraan tulipellissä oleviin "verhoiluihin"
Toivottavasti joku otti selkoo mitä tarkotin, mut kuha ei olis sama vika...
Re: 2,9 24V Cossu -95vm moottorinhajuja
jäähdytysnestehän ei haise palaneelle, eikä savulle vaan sellaselle imelän makealle.pulseshow kirjoitti: tulee palaneen hajua ja savua, haisee kuin jäähdytysneste tms, öljyä se ei ole.
Focus 1.0 edition a6 2017
Noissahan on ihan tyyppivika se venttiilikopan tiiviste joka vuotaa pakosarjan päälle öljyä, mutta jos ei ole öljyn haju niin ei se sitten se ole.
Toden näkösesti joku esim. lambdan johto ottaa kiinni pakosarjaan ja käryää sen takia. Oletko katellut konehuoneesta, ettei nouse käryä mistään?
Toden näkösesti joku esim. lambdan johto ottaa kiinni pakosarjaan ja käryää sen takia. Oletko katellut konehuoneesta, ettei nouse käryä mistään?
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96