Sierran jälkiasenteinen kierroslukumittari
Lähetetty: 07 Maalis 2011 16:10
Tälläerää ois työn alla rokkiralliin tuollanen 2.0 DOCH sierra, vuosimallista en menis sanomaan.
Suurta ihmetystä ja harmaita hiuksia on aiheuttanu kierroslukumittarin kytkentä, auton omassa mittaristossa ei moista ole, ja kuitenkin kohtalaisen kätevä varuste.
Kahta erilaista autogaugen mittaria on kokeiltu, lähestulkoon kaikkiin konehuoneesta löytyneisiin vihreisiin johtoihin, huonolla menestyksellä. Puolan tietämillä niitä on muutamakin, ei tunnu toimivan. Välillä mittari näyttää tyhjäkäynnillä 1900rpm ja toisinaan pomppaa suoraa tappiasentoon.
Haun kanssa selailin varmaan puolensataa teinirassitopikkia, mutta niissä oli lähinnä jorinaa alkuperäsen kiekkamittarin rikkonaisuudesta.
Mihin tuollainen perusmallin mittari tulisi riesassa kytkeä että sen toiminnassa olis jotain tolkkua? Tarvisko jostain ohjauskompuutterilta tai muualta vetää johtoja?
Suurta ihmetystä ja harmaita hiuksia on aiheuttanu kierroslukumittarin kytkentä, auton omassa mittaristossa ei moista ole, ja kuitenkin kohtalaisen kätevä varuste.
Kahta erilaista autogaugen mittaria on kokeiltu, lähestulkoon kaikkiin konehuoneesta löytyneisiin vihreisiin johtoihin, huonolla menestyksellä. Puolan tietämillä niitä on muutamakin, ei tunnu toimivan. Välillä mittari näyttää tyhjäkäynnillä 1900rpm ja toisinaan pomppaa suoraa tappiasentoon.
Haun kanssa selailin varmaan puolensataa teinirassitopikkia, mutta niissä oli lähinnä jorinaa alkuperäsen kiekkamittarin rikkonaisuudesta.
Mihin tuollainen perusmallin mittari tulisi riesassa kytkeä että sen toiminnassa olis jotain tolkkua? Tarvisko jostain ohjauskompuutterilta tai muualta vetää johtoja?