Johdot

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
terttkip
Viestit: 1
Liittynyt: 09 Elo 2021 16:04

Johdot

Viesti Kirjoittaja terttkip »

Minä laitoin yhden Rouvan focusta ja tuli onkelma kun moottorin takana no selvästi kaksi johto paikkaa toinen on pakoputken alla sellainen harmaa ja toinenon moottorin alaosaooa pieni musta onko kelään kuvaa mistä vasta kappaleet tulevat ei uskalla kokeilla käymään kun en tiedä onko nämä vauhtipyörän jotain pyörimi nopeuden valvojia.

Kannattaisi laittaa viestiin mikä auto on kyseessä... T:NM
Pajari
Viestit: 103
Liittynyt: 11 Huhti 2018 19:30

Re: Johdot

Viesti Kirjoittaja Pajari »

terttkip kirjoitti: 09 Syys 2021 09:13 Minä laitoin yhden Rouvan focusta ja tuli onkelma kun moottorin takana no selvästi kaksi johto paikkaa toinen on pakoputken alla sellainen harmaa ja toinenon moottorin alaosaooa pieni musta onko kelään kuvaa mistä vasta kappaleet tulevat ei uskalla kokeilla käymään kun en tiedä onko nämä vauhtipyörän jotain pyörimi nopeuden valvojia.
Vuosimalli, moottorin tyyppi, ym.tiedot, olisi varmaan jollekin joka jotain tuosta asiasta tietäisi, vähintään nannaa. Kaikilla ei ole sitä kuuluisaa kristallipalloa.
Focus Wagon 1.0L EcoBoost 125hp Titanium A8
tursas
Viestit: 4008
Liittynyt: 10 Tammi 2006 12:33
Paikkakunta: Vantaa

Re: Johdot

Viesti Kirjoittaja tursas »

terttkip kirjoitti: 09 Syys 2021 09:13 Minä laitoin yhden Rouvan focusta ja tuli onkelma kun moottorin takana no selvästi kaksi johto paikkaa toinen on pakoputken alla sellainen harmaa ja toinenon moottorin alaosaooa pieni musta onko kelään kuvaa mistä vasta kappaleet tulevat ei uskalla kokeilla käymään kun en tiedä onko nämä vauhtipyörän jotain pyörimi nopeuden valvojia.
Onkos tämä joku ammiksen vitsi..entistä vaikeampaa on nykyään saada osaavaa työvoimaa..
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
Vastaa Viestiin