Avaimen teettäminen

Pellit, puskurit, maalaus, ruostevauriot, verhoilu, penkit jne.
menossa jo
Uusi foorumilla
Viestit: 1
Liittynyt: 06 Helmi 2021 14:22

Avaimen teettäminen

Viesti Kirjoittaja menossa jo »

Focuksen 2004 ainoa avain on kulunut niin pyöreäksi, että ei enää virtalukossa käänny muuten kuin rennolla ranteella ravistaen. Suutari sanoi, ettei enää kykene siitä edes mallia katsomaan uuden avaimen jyrsintään. Avainkoodia (jyrsintäkoodia) ei löydy autosta eikä auton papereista. Sasisiko sen koodin netistä auton valmistenumeron perusteella? Jostainhan merkkiliikekin sen selvittää...
Renee
Viestit: 5411
Liittynyt: 09 Tammi 2014 18:51

Re: Avaimen teettäminen

Viesti Kirjoittaja Renee »

Jos avainkoodi lappu ei ole tallessa siellä kansiossa. Niin varmaan henkkarien ja rekisteriotteen kanssa menet Fordin varaosatiskille ja tilaat avaimen vai antavatko ne sen pelkän koodin. Herää ktsymys miksi on tultu tähän tilanteeseen.
https://www.hgfavainlukko.fi/avainpalve ... uvolukitus
Volvo 850 1995 farmari 2.432 bensa manuaali
Mondeo 2015 1.5 bensa ecobooster manuaali
Avatar
ReiluReiska
Viestit: 530
Liittynyt: 15 Huhti 2010 08:35
Paikkakunta: HelsingStad :)
Viesti:

Re: Avaimen teettäminen

Viesti Kirjoittaja ReiluReiska »

Itse olen teettänyt Mk1Focukseen vuosimallia 2000 uusia avaimia täällä kun jokin lukko on alkanut reistailemaan kuluneen avaimen takia. Ei koskaan lukkoseppä ainakaan valitellut että on liian kulunut avain vaan aina teki toimivan avaimen. Erikoistunut monien eri autojen avainten tekemiseen tämä liike ja en enään edes mene muihin liikkeisiin vaikka virheellisesti väittävät että "meiltä avaimet kaikkiin autoihin", joka lähes aina ei pitänyt paikkaansa vaikka minulla oli vielä VANHA yleinen auto.

https://autoavainhonkasola.palvelusivut.fi/
Tessu200
Viestit: 1131
Liittynyt: 16 Kesä 2019 19:52

Re: Avaimen teettäminen

Viesti Kirjoittaja Tessu200 »

Nuo Fordin avaimet olleet jo yli 30v semmoset että pitäis olla aina 2 avainta,toista käyttää ja toinen jemmassa ja HETI kun se toinen kuluu tai tökkää lukossa tekee sillä kulumattomalla uuden.
Mulle sano lukkoseppä että sillä kuluneella avaimella saa lukot rikki ja sen jälkeen sinne ei käy edes uusi oikein tehty avain.
itse olen heti teetättäny toisen avaimen jos käytetyn auton mukana ei vähintään kahta ole tullu
Renee
Viestit: 5411
Liittynyt: 09 Tammi 2014 18:51

Re: Avaimen teettäminen

Viesti Kirjoittaja Renee »

Onko kysyjällä jo uusi avain hommattua ja mistä hommasit.
Volvo 850 1995 farmari 2.432 bensa manuaali
Mondeo 2015 1.5 bensa ecobooster manuaali
Vastaa Viestiin