TPMS-anturit

Renkaat, vanteet, jouset, iskarit, jarrut, madallus, jne.
Leimaper
Uusi foorumilla
Viestit: 1
Liittynyt: 05 Heinä 2016 17:29

TPMS-anturit

Viesti Kirjoittaja Leimaper »

Olisiko kellään tietoa näistä TPMS-rengaspaineantureista saako ne ohjelmoitua pois käytöstä?
joko itse jollain kikalla/softalla vai saako niitä edes huollossa ohjelmoitua pois.
En sit tiedä miten uusi focus herjaa siitä että antureita ei ole asennettu palaako vain joku valo vai mitä tekee?

Olen tässä etsiskelemässä talveksi vanteita uuteen focukseeni kun pihipäissäni en tilannut siihen talvirengas pakettia.
Onko kellään kokemuksia noista tarvike antureista vai kannattaako tilata orginaalit marmoritiskiltä, sen verran tossa selvittelin, että 60-75 maksaa ohjelmoituna tarvikemalliset paikallisessa rengasliikkeessä. Rupee vaan kierrolle tulee hintaa kun laskee nekin mukaan ja sit tulevaisuudessa kun tuskin noissa antureissa suomen pakkasessa patterit pitkään kestää.
Jap3
Viestit: 309
Liittynyt: 18 Syys 2009 07:26

Re: TPMS-anturit

Viesti Kirjoittaja Jap3 »

käsittääkseni sen saa ohjelmoitua pois, mutta merkkihuollossa sitä eivät suostu tekemään
Focus titanium wagon 1.5 TDCi -16
ex. Focus Titanium 1.8TDCi -08 + 7 muuta Fordia
Avatar
Rane68
Viestit: 2
Liittynyt: 07 Marras 2019 09:41

Re: TPMS-anturit

Viesti Kirjoittaja Rane68 »

Hei, itse tilasin Englannista laitteen joka ohittaa - poiskytkee koko 2013 Ford Mustang US Specks TPMS systeemin. ( tpmsbypass.com )
On hintansa arvoinen noin 60 € postikuluineen, kannattaa tilata ennen Brexit toteutumista.

Annoying TPMS Light TPMS Light on a Dashboard because Tire Sensor(s) just failed?
Do you want to mount new wheels without sensors but TPMS light illuminates?
Garage or Dealership charge you a very high price for TPMS sensors replacement and coding?
Ideal for Winter and Summer tires!
Rane
Vastaa Viestiin