Ford Mondeo 2.2 TDCI Kharman Gia 2006

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
sepalex47
Viestit: 20
Liittynyt: 17 Maalis 2019 17:41

Ford Mondeo 2.2 TDCI Kharman Gia 2006

Viesti Kirjoittaja sepalex47 »

Epäilen Suomen Fordin ainakin Kokkolan väite että HPP:ssa on imupuoli ettei
> nostopumppu tankista tarvita.Ystävällinen henkilökunta mutta vääriä tuotelehtiä.Muualla Euroopassa k.o auto
> toimitetaan siirtopumpulla. Epäilen että Delphin imupuoli on hyvin
> heikko.Kuin asentajat mittareineen sahanneet tuntikausia ja rasittaneet
> pumppua se on mennyt mäsäksi. Ja ei ensimmäinen 2006 malli kuin Fordilta ei onnistunut (mitanneet ilmapaineita ruiskuissa ) ja autot
> menneet romuttamoon. 2 kuukuden sisällä vain Pietarsaaresta.Kaikki pumput lopettavat toimintansa jos kuivina
> rasitetaan. Starttiyritykset minun autolla 4 kk.Minulla on kokemus Jaguarin hydraulipumpusta,en nyt uskalla
> startata edes kuin hydraulinesteen jäähdyttäjä ensiksi vaihdettava, Ford omisti Jaguarin 10 vuotta jos ei kauemminja monet osat samoja.Kyllä
> se siirtopumppu on vaikea löytää jos tosiaan Suomeen suuri osa k.o
> Fordeista toimitettuja ilman siirtopumppua..Suosittelen 3 bahrin asennettavaksi onhan siinä
> rele kuin stoppaa jos liikaa paineita ja se säästää HPiP:n