eli passaako esim:vuosimalli 2000-2001 olevasta autosta tuo syöttöpumpun ohjausyksikkö vm99 syöttöpumppuun? riittääkö siinä kun sen on vaihtanut että käy vain koodaamassa sitten tuon uuden laatikon fordilla jonka jälkeen auton voi lyödä käyntiin? kun omasta on mennyt tuo ohjausyksikkö sököksi,ja netistä löyty varaosahaku.fi kautta muutama myynnissä oleva ohjainyksikkö huomattavasti halvemmalla kun koko pumpun vaihto. kiitos vastauksista..
ja auto oli focus 1.8td farmari vm99
focus 1.8td syöttöpumpun ohjausyksikön sopivuus?
Re: focus 1.8td syöttöpumpun ohjausyksikön sopivuus?
Noinhan sen pitäisi mennä eli sopia, sama VP- pumppu kaikissa tddi focucsissa. Ja sitten kun käytetyn yksikön asennat paikalleen on sen eliniästä epämääräinen aika jäljellä... Omani korjautin puolassa, aikaa meni reilu viikko, omaa työtä n. tunti ja rahaa 311€. Työnä helppo ohjeita seuraamalla vaikka pakkasessa pihalla jos on vähänkin korjaillut ja kolvannut jotain aiemmin. Zipartin korjaamalla yksiköllä on puolentoista vuoden takuu, joten ainakin itse uskovat korjaukseensa.
EDIT: Vilkaisin varaosahakua. Näyttivät olevan auton moottorinohjausboxeja mitä minulle osui silmiin, eli eivät auta tähän pulmaan, pumpun yksikköä en pikavilkaisulla havainut myynnissä. Pumpun yksikko on ruuveilla ja jokusella johdolla kiinni itse pumpussa. Johdot joutuu laittamaan leikkureilla poikki irroitettaessa, tai niin ainakin itse tein.
EDIT: Vilkaisin varaosahakua. Näyttivät olevan auton moottorinohjausboxeja mitä minulle osui silmiin, eli eivät auta tähän pulmaan, pumpun yksikköä en pikavilkaisulla havainut myynnissä. Pumpun yksikko on ruuveilla ja jokusella johdolla kiinni itse pumpussa. Johdot joutuu laittamaan leikkureilla poikki irroitettaessa, tai niin ainakin itse tein.
Jyrki
Focus mk2.5 2.0tdci powershift
Mondeo 1,8 Sedan -02 konepoks ja pois
Mondeo 1,8 Sedan -02 lunariin
Mondeo 2,0 CLX -93 alle 200tkm, ei tätäkään enää.
Focus TDdi Ghia stw -99 vaihdettu pois 01/-10
Focus mk2.5 2.0tdci powershift
Mondeo 1,8 Sedan -02 konepoks ja pois
Mondeo 1,8 Sedan -02 lunariin
Mondeo 2,0 CLX -93 alle 200tkm, ei tätäkään enää.
Focus TDdi Ghia stw -99 vaihdettu pois 01/-10