Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ongelma on että sulake 15a palaa ajoittain käynnistettäessä. Aikomuksena on vaitaa pumppu voisiko joku antaa ohjeen ko.jutusta esim. korjausoppaasta lainaten nyt kun ei ole saatavana opasta näillä kulmilla.
Kiitos jo etukäteen!!
Lyhyesti:
- bensatankki irti
- tankin aukon kannen kiinnitysrengas kierretään auki
- kansilevy nostetaan ylös
- pumppu-tunnistinasetelmaa kierretään vastapäivään, jotta vapautuu, ja nostetaan pois
tankin sisältä (varovasti, sillä kohosysteemi tulee mukana)
- tunnistinasetelma irrotetaan pumpusta
Kootaan kaikki takaisin päinvastaisessa järjestyksessä (huomaa kohdistusmerkki kansilevyssä
ja tankissa, aukon vieressä)
Nyt on pumppu ja suodatin vaihdettu, oli kova töinen ,toivottavasti sulake alkaa kestää,pumppu 89€ motonetissä ja 175€ paikalliselle korjaamolle. Muissa merkeissa on lattiassa luukku ko.toimenpidettä varten ettei tarvitse tankkia irrottaa. Käynnistyvyyskin tuntuu parantuneen . Mietin että voiskohan olla uudella 95e bensalla ja pumppu rempoilla yhteyttä?
Sama ongelma ja pumppu uusinnassa vm 2004 / 1,6 / 100hv. Onko pumpun kanteen kiinnitettävien bensaletkujen liittimiä olemassa useampaa kokoa? Tilasin ebaystä Boschin pumpun http://www.ebay.de/itm/BOSCH-Kraftstoff ... 1310400971. Paikallinen merkkiliike yritti vaihtaa pumpun, mutta ei onnistunut. Kertoivat ettei letkujen liittimet mahdu uuden pumpun liittimiin koska ovat jotain n. 0,3mm liian paksut. Onko jollain muulla havaintoja vastaavasta ongelmasta.