Clubin tulevaisuus + foorumit.

Keskustelua siitä miten keskustelua pitäisi kehittää.
m4ketech
Viestit: 242
Liittynyt: 03 Marras 2011 11:08
Paikkakunta: Helsinki

Clubin tulevaisuus + foorumit.

Viesti Kirjoittaja m4ketech »

Eli "taas" sama ketju auki...Koitin osaan ylläpitäjiin ottaa yhteyttä, mutta kun paikallakin on käyty viimeeksi 2011 niin :roll: Kukaan myöskään ei ole vastannut.

Clubistakin olisi kiva saada tietoa, ihan ry vai salaseura, miten liitytään ym...

Sivustoakin voisi kehittää ja itse täällä päivittäin pyörin sekä olen koittanut saada viestiä eteenpäin...turhaan.

Mielipiteitä ja tietty ideoita miten saisi jonkun kiinni.
Nykynen: Focus STW MK2 2006. Exät: 3X Mk1 mondeo, 3X Mk2 mondeo, 2X Transit, Sierra -83, MK6 esco stw.
Avatar
terae
Ylläpitäjä
Viestit: 206
Liittynyt: 21 Huhti 2013 20:08
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Clubin tulevaisuus + foorumit.

Viesti Kirjoittaja terae »

Iha yhdistys tää salaseura on...eiku. Niin yhdistys. Ford-Club Finland Association ry
Nää sivut meni ruvelle kun päivityshommiin alkoivat kiireellä ja loput jäikin...odotellessa että joskus tulis taas varsinaiset sivutkin takas...

Liittyminen tapahtui ennen lomakkeella, mutta ilmeisesti nyt se on jotenkin jäissä kun kerran mitään lomakkeita ei ole...lähetä meiliä...hmm...toimiskohan webmaster@fordclub.fi kun ei nyt muutakaan muista...anyone?
Focus ST "Mandariini"
"Anyone who keeps learning stays young. The greatest thing in life is to keep your mind young." -- Henry Ford
Avatar
Xanthe_
Viestit: 476
Liittynyt: 16 Kesä 2013 00:51
Paikkakunta: Pohjois-Savo
Viesti:

Re: Clubin tulevaisuus + foorumit.

Viesti Kirjoittaja Xanthe_ »

Pari kertaa miettinyt liittyäkkö cosworth clubiin mutta sielläkin "Päivitetty:" sarakkeessa viimeisin vuodelta 2010 ja ainut päivitys (2012) etusivulla koskee jäsenmaksua seuraavalta vuodelta(2013).


Ei jotenkin nappaa ei.
Volvo 850 2.4l 10V
*Kotisivut* "To steal ideas from one person is plagiarism; to steal from many is research"
Avatar
Eeska91
Moderaattori
Viestit: 657
Liittynyt: 05 Tammi 2011 02:09
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Clubin tulevaisuus + foorumit.

Viesti Kirjoittaja Eeska91 »

Kunhan tässä saadaan sivut valmiiksi nii sitte ei tarvi koskia vähhää aikaa :)
Krisse
Viestit: 1424
Liittynyt: 05 Helmi 2005 20:54
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Clubin tulevaisuus + foorumit.

Viesti Kirjoittaja Krisse »

Xanthe_ kirjoitti:Pari kertaa miettinyt liittyäkkö
Olen minäkin aikojen saatossa kuulunut pariin eri yhdistykseen mutta kun tarkemmin ajattelee niin en minä ainakaan keksi tällä hetkellä oikein syitä kuulua mihinkään.

Jos on aktiivinen yhdistys joka järjestää erilaisia tapahtumia itse kullekin sopivalla etäisyydellä niin ne tietysti, mutta monessako yhdistyksessä niitä järjestellään ja kuinka moni niistä sattuu ikinä kilometrien ja päivämäärien osalta itselle?

Aikanaan CRSC:hen kuuluessani sain jäsenyyden johdosta kyllä mojovat rabatit yhteistyöfirmasta ostaessani pari ~tonnin alustasarjaa, mutta nykyäänhän kaiken voi tilata 'netistä' (=ulkomailta) samalla hinnalla tai halvemmalla ja kuka meistä haluaa laittaa sitä ylimäärästä satasta suosiakseen kotimaista toimittajaa?

Foorumeilla tietysti on jäsenpuolet erikseen, mutta ne mitä aktiivisesti seuraan tarjoavat kyllä kattavan tarjonnan kaikilta osa-alueilta ulkopuolisellekin. Tässä yhteydessä mainittakoon taas CRSC, sen 'tekniikka vain jäsenille' -politiikan johdosta siellä ei brassieskortteja viritellä ja osaamista löytyy eikä kirjoittelijatkaan olleet vielä puutuneet 1.3 KA:n turbotuskyselyihin (mielipide vuodelta ~2009 jolloin olin vielä jäsen).

Nykyään omat harrastukset on pääasiassa tuota maasturipuolta, sillä(kin) saralla tuntuu yhdistyksiä löytyvän mutta aktiiveja/tapahtumia sen verran vähän että siellä otetaan yhtä poikkeusta lukuunottamatta kaikki otetaan mukaan reissuun vehkeistä ja jäsenyydestä riippumatta. Ja käytännössä 1 foorumi = kaikki asian harrastajat.

Niin että miksi edes liittyä mihinkään?

(eikä tätä ole kirjoitettu kiukulla tai vitutuksella vaan ihan yleisenä pohdintana aiheen tiimoilta)
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
Avatar
Xanthe_
Viestit: 476
Liittynyt: 16 Kesä 2013 00:51
Paikkakunta: Pohjois-Savo
Viesti:

Re: Clubin tulevaisuus + foorumit.

Viesti Kirjoittaja Xanthe_ »

Krisse kirjoitti: Olen minäkin aikojen saatossa kuulunut pariin eri yhdistykseen mutta kun tarkemmin ajattelee niin en minä ainakaan keksi tällä hetkellä oikein syitä kuulua mihinkään.

Jos on aktiivinen yhdistys joka järjestää erilaisia tapahtumia itse kullekin sopivalla etäisyydellä niin ne tietysti, mutta monessako yhdistyksessä niitä järjestellään ja kuinka moni niistä sattuu ikinä kilometrien ja päivämäärien osalta itselle?

Aikanaan CRSC:hen kuuluessani sain jäsenyyden johdosta kyllä mojovat rabatit yhteistyöfirmasta ostaessani pari ~tonnin alustasarjaa, mutta nykyäänhän kaiken voi tilata 'netistä' (=ulkomailta) samalla hinnalla tai halvemmalla ja kuka meistä haluaa laittaa sitä ylimäärästä satasta suosiakseen kotimaista toimittajaa?

Foorumeilla tietysti on jäsenpuolet erikseen, mutta ne mitä aktiivisesti seuraan tarjoavat kyllä kattavan tarjonnan kaikilta osa-alueilta ulkopuolisellekin. Tässä yhteydessä mainittakoon taas CRSC, sen 'tekniikka vain jäsenille' -politiikan johdosta siellä ei brassieskortteja viritellä ja osaamista löytyy eikä kirjoittelijatkaan olleet vielä puutuneet 1.3 KA:n turbotuskyselyihin (mielipide vuodelta ~2009 jolloin olin vielä jäsen).

Nykyään omat harrastukset on pääasiassa tuota maasturipuolta, sillä(kin) saralla tuntuu yhdistyksiä löytyvän mutta aktiiveja/tapahtumia sen verran vähän että siellä otetaan yhtä poikkeusta lukuunottamatta kaikki otetaan mukaan reissuun vehkeistä ja jäsenyydestä riippumatta. Ja käytännössä 1 foorumi = kaikki asian harrastajat.

Niin että miksi edes liittyä mihinkään?

(eikä tätä ole kirjoitettu kiukulla tai vitutuksella vaan ihan yleisenä pohdintana aiheen tiimoilta)
Tarkoitukseni ei ole loukata CRSC foorumia/ylläpitäjiä tai heihin liittyviä henkilöitä. Vaikkakin viestini oli (jälkeenpäin ajateltuna) ehkä vähän kärjistävä näköjään arkaan paikkaan. Tarkoitus ei ollut nostaa jäsenmaksua pääasiaksi. Se ei ollut mielessänikään. 50e auton osasta on vain bensa rahaa. Sitä vain menee ja en valita. Oikeastaan viittasin vain sivujen sisältöön, jotka oli vuoden takaiset ja muutenkin hyvin vähäiset nykypäiviltä. Esimerkiksi nostan nyt kuukauden autot, jotka loppuvat harmi jo 2007. Itse sisältö on siis vain siellä Jäsenille tarkoitetulla alueella... njaah ok.



***TEKNIIKKAKYSYMYKSET*** -triidi vain osaa herättää sekavia ennakkoluuloja. Tämä toki ei ole este ettenkö tule vielä jäsen hakemusta laittamaan. Etenkin kiinnostus ratapäiville tai dynolle päästä joskus... kun tarvitsee tai jos tarvitsee koskaan... mutten liity vain että pääsisin halvemmalla kuten liittyisin plussakortin omistajaksi. Muuten vain tukeminen ja kiinnostus mitä sieltä löytyy. Törmäsin kyseiselle foorumille ekan kerran tänä vuonna muistaakseni, kun en ole hirveesti kotimaisia autofoorumeja lueskellut, joten siksi minua sieltä ei ole vielä esimerkiksi bongannut.

P.S. Voi olla etten nyt osannut vastata yhtään sun vastaukseen mutta kunhan kirjoittelin.
Volvo 850 2.4l 10V
*Kotisivut* "To steal ideas from one person is plagiarism; to steal from many is research"
Krisse
Viestit: 1424
Liittynyt: 05 Helmi 2005 20:54
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Clubin tulevaisuus + foorumit.

Viesti Kirjoittaja Krisse »

Nii no quottauksenihan katkaisin ennen / jätin ilman mitään CRSC liitäntää vaan funtsiakseni näitä yhdistysasioita yleisesti. Ja kuten tuossa totesinkin niin en ole ollut jäsen vuosiin - ja silloinkin vain rivijäsenenä - niin että ei ainakaan mulla mitään arkoja paikkoja ole sen suhteen. Ja omat CRSC mainintanikin laitoin vain esimerkkitapauksena mitä hyötyä jonkun yhdistyksen jäsenyydestä voi olla, ja montaakaan en keksinyt.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
turboruuvi
Viestit: 407
Liittynyt: 27 Maalis 2006 12:59
Paikkakunta: Nokia

Re: Clubin tulevaisuus + foorumit.

Viesti Kirjoittaja turboruuvi »

Mulla ei oo mitään käryä jäsenyyden hakemisesta tai jäsenmaksuista, mutta on tää sen verran hyvä foorumi, että jo tästä voisi pienen kannatusmaksun maksaa. Tällä hetkellä alla on vanha Mazda 323, ja on tullut ihmeteltyä Mazda-foorumeitakin. Täytynee vain todeta:

- Mikä on mahdottomuuden huippu?
- Intohimoinen Mazda-harrastaja.
Freeze
Viestit: 804
Liittynyt: 06 Huhti 2015 11:59

Re: Clubin tulevaisuus + foorumit.

Viesti Kirjoittaja Freeze »

Olisko aihetta luopua keskustelualueen moderaattoreista, jotka eivät ole käyneet 2-3 vuoteen paikalla? :?:
Exä: Ford Focus EcoBlue 1,5 TDCi Titanium A8 2018, 120 hv Kuva
Nyxä: Kia Niro EV Business Premium 64.8 kWh 2023, 207 hv Kuva
Avatar
NiceMan
Moderaattori
Viestit: 2515
Liittynyt: 03 Helmi 2005 20:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Clubin tulevaisuus + foorumit.

Viesti Kirjoittaja NiceMan »

Freeze kirjoitti: 15 Joulu 2019 15:15 Olisko aihetta luopua keskustelualueen moderaattoreista, jotka eivät ole käyneet 2-3 vuoteen paikalla? :?:
Ei varmaan haittaisi...
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Laatikkona)
Ford Mondeo EcoBoost 2.0 2011 (Käyttis)
https://www.theniceman.com/coppermine/
Vastaa Viestiin