Focus 1.0 EcoBoost Mhev 2020

Keskustelua autoista ja autoilusta yleisesti
Mastaj
Viestit: 29
Liittynyt: 15 Marras 2018 17:12

Focus 1.0 EcoBoost Mhev 2020

Viesti Kirjoittaja Mastaj »

Jokos ootte käyneet tutustumassa? Kävin koeajamassa (Active) ja nykyinen 2019 St Line meni vaihtoon tuohon 155hp versioon, luovutus tammikuussa. Tilalle siis tulossa St-Line versio.

Käytännössä sama auto kuin edellinenkin, pienillä tuunauksilla. Nyt vakiovarusteena mm. Handsfree takaluukku, tummennetut ikkunat, punaiset jarrusatulat, led ajovalot jne. Eli kohtuu pieniä parannuksia.

Eniten yllätti tuo pirteys vs vanha 125hp ecoboost, oli selkeä ero vanhaan. Alaväännöstä ilmeisesti huolehtii ainakin osittain tuo sähkömoottori ja sitten yläkierroksilla uusi isompi turbo.

Toi 1.0 155hp Mhev vastaa tehoiltaan tuota vanhaa 1.5l konetta. Mikäli nykyinen kulkine olis ollut 1.5l St-Line, en olisi vaihtoa edes harkinnut.

Mittaristo oli kyllä hieno verrattuna vanhaan.
6007
Viestit: 225
Liittynyt: 22 Tammi 2007 17:05

Re: Focus 1.0 EcoBoost Mhev 2020

Viesti Kirjoittaja 6007 »

onnea !
Ford Focus Wagon 1.5 Active Ecoboost 182 A8 -21
Teppu
Viestit: 61
Liittynyt: 01 Tammi 2015 14:48

Re: Focus 1.0 EcoBoost Mhev 2020

Viesti Kirjoittaja Teppu »

Itse olen pyytänyt tarjousta 125hv mHev Focuksesta. Auto tulisi St-Line varusteilla ja maltillisilla lisävarusteilla. Olikohan muuten niin, että nuo vakio Led valot on vain lähi -sekä päivävaloissa?
Mastaj
Viestit: 29
Liittynyt: 15 Marras 2018 17:12

Re: Focus 1.0 EcoBoost Mhev 2020

Viesti Kirjoittaja Mastaj »

Kyllä se juuri näin on.

Tuossa varustelista https://www.ford.fi/content/dam/guxeu/f ... _focus.pdf

Jos haluaa lisäksi kaukovalot + takavalot led mallisiksi, maksaa 450e. Ajattelin itse asentaa jälkiasennus ledit noihin pitkiin. Oli tuo vakiovarustelu sen verran kattava että itse otin ainoastaan Technology packin, Winter packin ja B&O audiot. Fordilla kamppis kuun loppuun, jossa saa 1000e:lla "ilmaisia" varusteita.
Teppu
Viestit: 61
Liittynyt: 01 Tammi 2015 14:48

Re: Focus 1.0 EcoBoost Mhev 2020

Viesti Kirjoittaja Teppu »

Minä valkkasin tarjoukseen juuri samat varusteet ja jäin miettimään noita Led valoja. Harmikseni paikallisella Ford liikkeellä ei ole tuota 155hv mallia koeajettavana. Se täytyy varmaan päästä kokeilemaan ennen kuin lähtee kaupat lyömään lukkoon.
Jeipii
Viestit: 216
Liittynyt: 23 Loka 2008 12:24

Re: Focus 1.0 EcoBoost Mhev 2020

Viesti Kirjoittaja Jeipii »

Miten olis ne adaptiiviset ledit ? Ne ei kyllä oo ihan halvat (oisko joku tonnin lisää?), Mutta itseäni ainakin kiehtoo ajatus älykkäitä valoista. En tosin tiedä miten hyvät nuo Fordin on. Niistä on melko vähän tietoa netissä.
Freeze
Viestit: 804
Liittynyt: 06 Huhti 2015 11:59

Re: Focus 1.0 EcoBoost Mhev 2020

Viesti Kirjoittaja Freeze »

Jeipii kirjoitti: 28 Elo 2020 10:57 Miten olis ne adaptiiviset ledit ? Ne ei kyllä oo ihan halvat (oisko joku tonnin lisää?), Mutta itseäni ainakin kiehtoo ajatus älykkäitä valoista. En tosin tiedä miten hyvät nuo Fordin on. Niistä on melko vähän tietoa netissä.
https://www.youtube.com/watch?v=-EpCqfp2n8I
https://www.youtube.com/watch?v=sLn5ZzlcySA

Minulla on nuo, ja ne on hyvät. Lyhyillä on itseasiassa IMO pitkät päällä, ja valokuvio tehdään suuntaa ohjaamalla.
Pitkät vaihtuvat pehmeästi, ja toimivat oikein 95% ajasta.
Edellä samaan suuntaan menevän auton "maskaaminen" toimii hienosti, valot muodostavat periaatteessa pimeän kaistaleen auton kohdalle sen takapäästä eteenpäin. On toiminut jopa silloin kun edelläoleva auto kääntyy taajamassa, ja lähtee etenemään 90º kulmassa risteyksestä.
Valokuvio on lyhyillä leveä, ainoa moite on että pitkien kantama saisi olla hieman parempi. Muuten hienot valot.
Exä: Ford Focus EcoBlue 1,5 TDCi Titanium A8 2018, 120 hv Kuva
Nyxä: Kia Niro EV Business Premium 64.8 kWh 2023, 207 hv Kuva
focst
Viestit: 2429
Liittynyt: 23 Kesä 2007 17:12
Paikkakunta: Oulu

Re: Focus 1.0 EcoBoost Mhev 2020

Viesti Kirjoittaja focst »

Jeipii kirjoitti: 28 Elo 2020 10:57 Miten olis ne adaptiiviset ledit ? Ne ei kyllä oo ihan halvat (oisko joku tonnin lisää?), Mutta itseäni ainakin kiehtoo ajatus älykkäitä valoista. En tosin tiedä miten hyvät nuo Fordin on. Niistä on melko vähän tietoa netissä.
Oikeasti pimeällä tiellä ei vaihda pitkiä päälle ja saa sokkona ajaa muuten hyvät.. :lol:
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019 :ford:
Freeze
Viestit: 804
Liittynyt: 06 Huhti 2015 11:59

Re: Focus 1.0 EcoBoost Mhev 2020

Viesti Kirjoittaja Freeze »

Onhan sulla varmasti se tuulilasi puhdas siinä kameran kohdalla? Itsellä on joskus nikotellut vaihto sen takia.
Exä: Ford Focus EcoBlue 1,5 TDCi Titanium A8 2018, 120 hv Kuva
Nyxä: Kia Niro EV Business Premium 64.8 kWh 2023, 207 hv Kuva
Mastaj
Viestit: 29
Liittynyt: 15 Marras 2018 17:12

Re: Focus 1.0 EcoBoost Mhev 2020

Viesti Kirjoittaja Mastaj »

Teppu kirjoitti: 28 Elo 2020 10:46 Minä valkkasin tarjoukseen juuri samat varusteet ja jäin miettimään noita Led valoja. Harmikseni paikallisella Ford liikkeellä ei ole tuota 155hv mallia koeajettavana. Se täytyy varmaan päästä kokeilemaan ennen kuin lähtee kaupat lyömään lukkoon.
Kyllä ero nykyiseen 125hp versioon oli merkittävä. UK sivuilta ja foorumeilta olen kaivanut, 0-100km/h, puma ottaa 8.6 ja Focus 8.9. Tuo on litran koneelle jo erinomainen suoritus ;). Jos en aivan väärin muista, olin lukevinani että tuo 1.5l kone jäisi pois ja korvaaja on tämä 1.0 Mhev 155hp.
Fo2020
Viestit: 106
Liittynyt: 28 Maalis 2020 15:07

Re: Focus 1.0 EcoBoost Mhev 2020

Viesti Kirjoittaja Fo2020 »

Jeipii kirjoitti: 28 Elo 2020 10:57 Miten olis ne adaptiiviset ledit ? Ne ei kyllä oo ihan halvat (oisko joku tonnin lisää?), Mutta itseäni ainakin kiehtoo ajatus älykkäitä valoista. En tosin tiedä miten hyvät nuo Fordin on. Niistä on melko vähän tietoa netissä.
Noin vuosi sitten oli Focus TM vertailussa. Siinä mitattiin kaikki valomallit. Ei ollut häävi adaptiivisten ledien kantama pitkillä valoilla. Tuo vertailu on maksullisiksi sivuilla.
Jos Focuksen ostaisin, en maksaisi sitä lisähintaan mitä noista pyydetään.
Toinen juttu, jos meinaat te ihan oikeasti ostaa jonkun kevythybridiin, tutustumaan tekniikkaan ja harkitkaa. Sillä ei ole mitään tekemistä oikean hybridin kanssa, kuten Mondeo tai Kuga.
Lyhyesti sanottuna remmivetoinen starttimoottori antaa lisätehoa lähinnä liikkeellelähtö kuin pienillä kierroksilla. Voi vain arvata kuinka pitkään tuo hihna kestää.
Mutta kukin ostakoot mitä haluaa. Ite pistäisi vähän lisää rahaa ja ostaisin Mondeon täyshybridin, tai odottaisin hetken että Kugan täyshbrid tulee myyntiin. PHEV on sitten ihan oma juttunsa.
focst
Viestit: 2429
Liittynyt: 23 Kesä 2007 17:12
Paikkakunta: Oulu

Re: Focus 1.0 EcoBoost Mhev 2020

Viesti Kirjoittaja focst »

Freeze kirjoitti: 28 Elo 2020 11:47 Onhan sulla varmasti se tuulilasi puhdas siinä kameran kohdalla? Itsellä on joskus nikotellut vaihto sen takia.
Kyllä se puhdas oli. Kun pysäytti ja käytti sammuksissa niin pelas taas vähän aikaa. Ole odottanut että tulis taas pimeä pääsee testaamaan korjasiko päivitys tämän vian. Led paneli ostettuna jos ei valot pelaa niin joutuu suunnittelemaan miten sen siististi asentais.
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019 :ford:
Teppu
Viestit: 61
Liittynyt: 01 Tammi 2015 14:48

Re: Focus 1.0 EcoBoost Mhev 2020

Viesti Kirjoittaja Teppu »

En näkisi Focuksen kevythybriditeknologiassa kovinkaan suurta riskiä. Minä tosin olen ostamassa autoa sillä silmällä että ennen 100 000/5v vaihdan auton seuraavaan. Kyllä kaikilla merkeillä alkaa olla teknologiaa autossa siihen malliin että saattaa ajan kanssa tulla kalliita vikoja.
Hode
Viestit: 81
Liittynyt: 15 Helmi 2020 22:52

Re: Focus 1.0 EcoBoost Mhev 2020

Viesti Kirjoittaja Hode »

Fo2020 kirjoitti: 28 Elo 2020 17:41
Jeipii kirjoitti: 28 Elo 2020 10:57 Miten olis ne adaptiiviset ledit ? Ne ei kyllä oo ihan halvat (oisko joku tonnin lisää?), Mutta itseäni ainakin kiehtoo ajatus älykkäitä valoista. En tosin tiedä miten hyvät nuo Fordin on. Niistä on melko vähän tietoa netissä.
Noin vuosi sitten oli Focus TM vertailussa. Siinä mitattiin kaikki valomallit. Ei ollut häävi adaptiivisten ledien kantama pitkillä valoilla. Tuo vertailu on maksullisiksi sivuilla.
Jos Focuksen ostaisin, en maksaisi sitä lisähintaan mitä noista pyydetään.
Toinen juttu, jos meinaat te ihan oikeasti ostaa jonkun kevythybridiin, tutustumaan tekniikkaan ja harkitkaa. Sillä ei ole mitään tekemistä oikean hybridin kanssa, kuten Mondeo tai Kuga.
Lyhyesti sanottuna remmivetoinen starttimoottori antaa lisätehoa lähinnä liikkeellelähtö kuin pienillä kierroksilla. Voi vain arvata kuinka pitkään tuo hihna kestää.
Mutta kukin ostakoot mitä haluaa. Ite pistäisi vähän lisää rahaa ja ostaisin Mondeon täyshybridin, tai odottaisin hetken että Kugan täyshbrid tulee myyntiin. PHEV on sitten ihan oma juttunsa.
TM testissä ei ollut näitä 2020 mallin karvalakkivaloja joissa siis lyhyet ledillä ja pitkät halogeenilla, no kohta alkaa pimenemään ja selviää miten näillä näkee...
Minulla olisi ruutukaappaus tuosta TM testistä mutta ei sitä ilmeisesti tänne foorumille voi suoraan liittää näkösälle..

Wagon 150hp 1.5 ecoboost manuaali titanium 2020, vajaa 8000km mittarissa, hyvin toiminut ja ajotietokone näyttää keskikulutukseksi 6,7l/100km
Jeipii
Viestit: 216
Liittynyt: 23 Loka 2008 12:24

Re: Focus 1.0 EcoBoost Mhev 2020

Viesti Kirjoittaja Jeipii »

focst kirjoitti: 28 Elo 2020 18:07
Freeze kirjoitti: 28 Elo 2020 11:47 Onhan sulla varmasti se tuulilasi puhdas siinä kameran kohdalla? Itsellä on joskus nikotellut vaihto sen takia.
Kyllä se puhdas oli. Kun pysäytti ja käytti sammuksissa niin pelas taas vähän aikaa. Ole odottanut että tulis taas pimeä pääsee testaamaan korjasiko päivitys tämän vian. Led paneli ostettuna jos ei valot pelaa niin joutuu suunnittelemaan miten sen siististi asentais.
Yksi asia minkä voi kanssa tarkistaa on valojen johdotukset. Jos siis tulee noilla mukautuvilla usein ongelmia. Fordownersclub foorumilla on parilla tyypillä ollut huono kontakti jossain yhdessä piuhassa ja sen takia ei valo toiminut niin kuin piti. Osoitti välillä ihan minne sattuu/ei reagoinut vastaantuleviin autoihin, jos nyt oikein muistan.
Jeipii
Viestit: 216
Liittynyt: 23 Loka 2008 12:24

Re: Focus 1.0 EcoBoost Mhev 2020

Viesti Kirjoittaja Jeipii »

Teppu kirjoitti: 28 Elo 2020 18:35 En näkisi Focuksen kevythybriditeknologiassa kovinkaan suurta riskiä. Minä tosin olen ostamassa autoa sillä silmällä että ennen 100 000/5v vaihdan auton seuraavaan. Kyllä kaikilla merkeillä alkaa olla teknologiaa autossa siihen malliin että saattaa ajan kanssa tulla kalliita vikoja.
Varmaan tuossa viiden vuoden aikaikkunassa riski on melko pieni, mutta koska kyseessä on Ford niin ihan mitä vaan paskaa saattaa sattua :)
focst
Viestit: 2429
Liittynyt: 23 Kesä 2007 17:12
Paikkakunta: Oulu

Re: Focus 1.0 EcoBoost Mhev 2020

Viesti Kirjoittaja focst »

Jeipii kirjoitti: 29 Elo 2020 22:23
focst kirjoitti: 28 Elo 2020 18:07

Kyllä se puhdas oli. Kun pysäytti ja käytti sammuksissa niin pelas taas vähän aikaa. Ole odottanut että tulis taas pimeä pääsee testaamaan korjasiko päivitys tämän vian. Led paneli ostettuna jos ei valot pelaa niin joutuu suunnittelemaan miten sen siististi asentais.
Yksi asia minkä voi kanssa tarkistaa on valojen johdotukset. Jos siis tulee noilla mukautuvilla usein ongelmia. Fordownersclub foorumilla on parilla tyypillä ollut huono kontakti jossain yhdessä piuhassa ja sen takia ei valo toiminut niin kuin piti. Osoitti välillä ihan minne sattuu/ei reagoinut vastaantuleviin autoihin, jos nyt oikein muistan.
Mulla pudottaa pois päältä mutta ei enää mene takas. Ja kaupungissa hyvässä valossa vaikka on liikennettä niin kaukovalot päällä ja valaisee kaiken mahdollisen ja leikkaa oikein muut autot.. :lol:
Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019 :ford:
Hode
Viestit: 81
Liittynyt: 15 Helmi 2020 22:52

Re: Focus 1.0 EcoBoost Mhev 2020

Viesti Kirjoittaja Hode »

Jeipii kirjoitti: 29 Elo 2020 22:25
Teppu kirjoitti: 28 Elo 2020 18:35 En näkisi Focuksen kevythybriditeknologiassa kovinkaan suurta riskiä. Minä tosin olen ostamassa autoa sillä silmällä että ennen 100 000/5v vaihdan auton seuraavaan. Kyllä kaikilla merkeillä alkaa olla teknologiaa autossa siihen malliin että saattaa ajan kanssa tulla kalliita vikoja.
Varmaan tuossa viiden vuoden aikaikkunassa riski on melko pieni, mutta koska kyseessä on Ford niin ihan mitä vaan paskaa saattaa sattua :)
Itse näkisin että tuollaisessa kevythybridissä isoin ongelma on sen pienen akun lataussyklien määrä, akkuhan tyhjenee osapuilleen jokaisella vähänkään räväkämmällä kiihdytyksellä ja ladataan taas nopeasti hidastuksissa uudelleen, eli syklejä kertyy nopeaan tahtiin. Luulen että viiden vuoden ikäisessä kevythybridissä ei enää juuri akkukapasiteettia/ampeeritunteja ole tallessa tuossa sähköpuolessa, mutta tuskin ajoa estää vaikka akku olisikin ehtoopuolella kunhan jaksaa bensamoottorin käyntiin pyöräyttää
Jeipii
Viestit: 216
Liittynyt: 23 Loka 2008 12:24

Re: Focus 1.0 EcoBoost Mhev 2020

Viesti Kirjoittaja Jeipii »

Hode kirjoitti: 30 Elo 2020 00:59
Jeipii kirjoitti: 29 Elo 2020 22:25
Varmaan tuossa viiden vuoden aikaikkunassa riski on melko pieni, mutta koska kyseessä on Ford niin ihan mitä vaan paskaa saattaa sattua :)
Itse näkisin että tuollaisessa kevythybridissä isoin ongelma on sen pienen akun lataussyklien määrä, akkuhan tyhjenee osapuilleen jokaisella vähänkään räväkämmällä kiihdytyksellä ja ladataan taas nopeasti hidastuksissa uudelleen, eli syklejä kertyy nopeaan tahtiin. Luulen että viiden vuoden ikäisessä kevythybridissä ei enää juuri akkukapasiteettia/ampeeritunteja ole tallessa tuossa sähköpuolessa, mutta tuskin ajoa estää vaikka akku olisikin ehtoopuolella kunhan jaksaa bensamoottorin käyntiin pyöräyttää
Ei se todennäköisesti tyhjene koskaan vaan automatiikka ottaa sieltä vain tiettyyn rajaan asti lisätehoa. Sitten kun turbo on saanut kierroksia ei tuota sähkömoottoria edes tarvita kun auton oma motti antaa tarpeeksi tehoa.
Hode
Viestit: 81
Liittynyt: 15 Helmi 2020 22:52

Re: Focus 1.0 EcoBoost Mhev 2020

Viesti Kirjoittaja Hode »

Jeipii kirjoitti: 30 Elo 2020 15:07
Hode kirjoitti: 30 Elo 2020 00:59

Itse näkisin että tuollaisessa kevythybridissä isoin ongelma on sen pienen akun lataussyklien määrä, akkuhan tyhjenee osapuilleen jokaisella vähänkään räväkämmällä kiihdytyksellä ja ladataan taas nopeasti hidastuksissa uudelleen, eli syklejä kertyy nopeaan tahtiin. Luulen että viiden vuoden ikäisessä kevythybridissä ei enää juuri akkukapasiteettia/ampeeritunteja ole tallessa tuossa sähköpuolessa, mutta tuskin ajoa estää vaikka akku olisikin ehtoopuolella kunhan jaksaa bensamoottorin käyntiin pyöräyttää
Ei se todennäköisesti tyhjene koskaan vaan automatiikka ottaa sieltä vain tiettyyn rajaan asti lisätehoa. Sitten kun turbo on saanut kierroksia ei tuota sähkömoottoria edes tarvita kun auton oma motti antaa tarpeeksi tehoa.
Litium akun elinkaari lasketaan/speksataan lataussykleinä eli vaikka akkua ei vetäistä ikinä tyhjäksi ja ladata 100% täyteen niin yksi täysi sykli silti muodostuu aina kun akusta yhteensä otettu ja ladattu akun nimelliskapasiteetin verran virtaa.
Esim. Kännyköissä oli joskus speksattu että akun pitää kestää 500 sykliä ilman että kapasiteetti laskee enempää kuin 20%.
Akkukemia on mitä on eli voisi olettaa että kun alkaa olemaan esim. 10000 sykliä takana niin kapasiteettia tuskin paljon jäljellä.
Paha sanoa missä määrin ajossa eroa huomaa uusi akku versus sellainen jossa puolet mehusta tallessa tuollaisessa kevythybridissä.
Ja voihan olla että tuollaisen pienen akun hintalappukin varaosamarkkinoilla suht järkevä, jos sen joku joskus haluaa uusia.
Teppu
Viestit: 61
Liittynyt: 01 Tammi 2015 14:48

Re: Focus 1.0 EcoBoost Mhev 2020

Viesti Kirjoittaja Teppu »

Tuli nyt sitten tilattua tuollainen 1.0 125hv MHev St-Line. Kattavien vakiovarusteiden lisäksi otin teknologiapaketti 1:sen,winter paketin ja Led kauko+lähivalot. Ei oikein mistään löytynyt tietoa noiden Led valojen tehosta. Tuskin kuitenkaan heikommat on kuin vakiona tulevat halogeenipitkät.
@rsk@
Viestit: 590
Liittynyt: 24 Heinä 2016 23:11

Re: Focus 1.0 EcoBoost Mhev 2020

Viesti Kirjoittaja @rsk@ »

Teppu kirjoitti: 04 Syys 2020 19:20 Tuli nyt sitten tilattua tuollainen 1.0 125hv MHev St-Line. Kattavien vakiovarusteiden lisäksi otin teknologiapaketti 1:sen,winter paketin ja Led kauko+lähivalot. Ei oikein mistään löytynyt tietoa noiden Led valojen tehosta. Tuskin kuitenkaan heikommat on kuin vakiona tulevat halogeenipitkät.
Jos on "perusledit", niin paras pitkien kantama noista kolmesta vaihtoehdosta vs. adaptiiviset ja ledi plus halogen yhdistelmä.

Edit: adaptiiviset tarjoaa kuitenkin leveimmän valokuvion kautta linjan.
mysami
Viestit: 10
Liittynyt: 31 Loka 2012 12:59

Re: Focus 1.0 EcoBoost Mhev 2020

Viesti Kirjoittaja mysami »

Olin tuota mallia menossa koeajamaan eikä ollut tarjolla, koepolkasin sitte Kugan hybridin ja tilaukseen meni:)
xflex
Viestit: 271
Liittynyt: 05 Helmi 2017 15:45

Re: Focus 1.0 EcoBoost Mhev 2020

Viesti Kirjoittaja xflex »

mysami kirjoitti: 06 Syys 2020 10:43 Olin tuota mallia menossa koeajamaan eikä ollut tarjolla, koepolkasin sitte Kugan hybridin ja tilaukseen meni:)
No eihän tuosta muuta voi kuin onnitella. Toivottavasti oli rouva/herra mukana kaupoilla ettei tarvinnut kauhiasti kravattia rullailla kun tuli kotia tilauslappujen kanssa... taisi tulla vähän ennakoitua kalliimmaksi meinaa... :lol:

Mutta ei nyt tainnut ihan näinkään mennä: https://youtu.be/B3yH3iwVQkc :thumbup:
Kuga PHEV Titanium X -22 ja Fiesta Active X A7 MHEV -23
mysami
Viestit: 10
Liittynyt: 31 Loka 2012 12:59

Re: Focus 1.0 EcoBoost Mhev 2020

Viesti Kirjoittaja mysami »

Kyllä rouvakin oli ihan tyytyväinen hankintaan :thumbup: Catch a Ford :lol:
Vastaa Viestiin