Uusi Focus mk4 2018

Keskustelua autoista ja autoilusta yleisesti
toasti
Viestit: 463
Liittynyt: 02 Joulu 2018 17:59

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja toasti »

revote kirjoitti: 20 Marras 2019 19:23 Laittakaa niihin renkaisiin oikeat paineet niin loppuu löysyys.
Ei se mihinkään lopu, kun kyseessä on kuitenkin talvirengas ja 205/60/16 on aika mieletön renkaan korkeus.
Toki siitä parempi tulee korkeammilla paineilla, mutta en menisi sanomaan, että kyseessä on "oikeat" paineet.
Ford Focus 1.5 TDCi EcoBlue A8 2018
Hessu81
Viestit: 215
Liittynyt: 26 Heinä 2018 19:53

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja Hessu81 »

revote kirjoitti: 20 Marras 2019 19:23 Laittakaa niihin renkaisiin oikeat paineet niin loppuu löysyys.
2.6 bar paineilla 16" mielestäni löysä vrt. 17" kesärenkaisiin
Ford
revote
Viestit: 477
Liittynyt: 11 Elo 2019 09:20

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja revote »

toasti kirjoitti: 20 Marras 2019 19:32 Ei se mihinkään lopu, kun kyseessä on kuitenkin talvirengas ja 205/60/16 on aika mieletön renkaan korkeus.
Toki siitä parempi tulee korkeammilla paineilla, mutta en menisi sanomaan, että kyseessä on "oikeat" paineet.
Samat renkaat mullakin tossa omassa ja melkoinen ero 2.2 barilla vs. 2.6-2.8 bar. Nykyrenkaissa käytetään korkeampia paineita kuin ennenwanhaan.
Instagram --> @revotee
Teippifanaatikon tilini --> @wrappedcarsonly
Tsekkaa uusin teippausvideoni Youtubessa @revotee
revote
Viestit: 477
Liittynyt: 11 Elo 2019 09:20

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja revote »

Hessu81 kirjoitti: 20 Marras 2019 19:37 2.6 bar paineilla 16" mielestäni löysä vrt. 17" kesärenkaisiin
No on varmasti jos/kun profiili on eri.
Instagram --> @revotee
Teippifanaatikon tilini --> @wrappedcarsonly
Tsekkaa uusin teippausvideoni Youtubessa @revotee
PiuhaPoikki
Viestit: 1168
Liittynyt: 22 Loka 2012 21:56

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja PiuhaPoikki »

revote kirjoitti: 20 Marras 2019 19:40 Samat renkaat mullakin tossa omassa ja melkoinen ero 2.2 barilla vs. 2.6-2.8 bar. Nykyrenkaissa käytetään korkeampia paineita kuin ennenwanhaan.
2,6 baria on mulla ja alelen käytönnössä yksi tai yhden matkustajan kanssa.
Perän vetelyys tuntuu etenkin pitkissä mutkissa, esimerkiksi moottoritien rampissa. Jos kesken mutkan päästää moottorijarrutukselle niin tulee kummallinen yliohjautuvuuden perstuntuma.
En ole ajellut isomman kuorman kanssa joten en osaa kommentoida miten lisäpaino taka-akselilla vaikuttaa ilmiöön.

Muuten tykkään kyllä auton ajettavuudesta. Ohjaus en ehkä hiukan herkkä eikä auto pysy urissa, kuten tekee vanha mk2.
Vai johtuuko se vaan siitä, että se osaa jo tutut reitit ulkoa?
Focus Vagon Titanium 2,0 ecoblue M6 2019
Focus Vagon 1,6tdci 2010
Ex. Transit Connect 1,8tdci
AAR85
Viestit: 464
Liittynyt: 16 Loka 2016 15:44

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja AAR85 »

Tuo 17” vanne 215/50 Contin vikingcontact7 kitkoilla on kyllä ollut ajettavuudeltaan aivan huippu. Ei vetele, nopeahkosti reagoiva ja etenkin todella hiljainen.
BMW 330e xDrive Touring ’22
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 182hv A8 ST-line Wagon ’20
Ex: Focus 1.0 EcoBoost 125hv A8 ST-line Wagon ’18
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 150hv M6 Titanium HB ’15
Avatar
Rusakko_
Viestit: 323
Liittynyt: 17 Syys 2008 11:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja Rusakko_ »

AAR85 kirjoitti: 20 Marras 2019 20:05 Tuo 17” vanne 215/50 Contin vikingcontact7 kitkoilla on kyllä ollut ajettavuudeltaan aivan huippu. Ei vetele, nopeahkosti reagoiva ja etenkin todella hiljainen.
Jep, myös Activen 215/55/17" Contin Viikinki 7 on kyllä tosi hyvä ajaa pk-seudun sulakeleillä. Eipä suuremmin eroa Hankookin saman koon kesärenkaasta. Ehkä Contissa vähän ympäripyöreämpi ohjautuvuus ja pehmeyden huomaa, mutta on selvästi hiljaisempi ja tasaisempi kyyti. Paineet 2,4-2,5 baria, ehkä vois 2,7:aan nostaa, mutta lumella en ole vielä ajanut, niin olkoon. Mikään löysä tuo ei kesiksiin nähden myöskään ole. Mielenkiinnolla odotan oikeita talvikelejä, mutta siellähän kitkoilla vasta hyvin pärjääkin.

Jos pitoa riittää tosi liukkaallakin kohtuullisesti, niin ei ikinä enää nastoja. Aiemmin aina ajanut nastoilla ja mallit testien kärkipäätä, mutta mukavuus aivan suvereeni kitkoilla. Liukkaalla nastat olleet toki hyvät ja rapina auttaa tunnistamaan liukkaat paikat, muuta se melu, nastojen rouske ja karkea tuntuma tiehen ei enää nappaa.
:ford: Focus 1,5 EcoBoost 150hv A8 Active Wagon 2019
KUVIA JA VIDEOITA AUTOSTANI http://aijaa.com/a/l1vgox
AAR85
Viestit: 464
Liittynyt: 16 Loka 2016 15:44

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja AAR85 »

Rusakko_ kirjoitti: 20 Marras 2019 21:03Jos pitoa riittää tosi liukkaallakin kohtuullisesti, niin ei ikinä enää nastoja. Aiemmin aina ajanut nastoilla ja mallit testien kärkipäätä, mutta mukavuus aivan suvereeni kitkoilla. Liukkaalla nastat olleet toki hyvät ja rapina auttaa tunnistamaan liukkaat paikat, muuta se melu, nastojen rouske ja karkea tuntuma tiehen ei enää nappaa.
Riittää kyllä. Useammalla kitkalla ajanut ja nää viikinkiseiskat on kyllä viimetalven perusteella parhaat tähän mennessä. Sivuttaispito on aikamoinen ja rengas on vielä semmoinen, ettei pidonmenetys tule yhtäkkiä. Mainio rengas kaikenkaikkiaan.

Seuraavaan tulee nokian hakkaysi -nastat 16" vanteella. Vaihtelun vuoksi valitsin nastat.

Seuraavaan Focukseen tulee myös hieman normaalista poikkeava kesärengastus.. Sovin jo liikkeen kanssa, että toimitan H&R -40/35 jouset sinne, että laittavat alle luovutushuollon yhteydessä. Ja tilasin 19"x9" ET35 vanteet. 235/35 kumit, mutta vielä auki, että mikä renkaat. Michelin PS4S varmaankin.
BMW 330e xDrive Touring ’22
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 182hv A8 ST-line Wagon ’20
Ex: Focus 1.0 EcoBoost 125hv A8 ST-line Wagon ’18
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 150hv M6 Titanium HB ’15
Avatar
HMS77
Viestit: 588
Liittynyt: 29 Kesä 2008 21:24
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja HMS77 »

Rusakko_ kirjoitti: 20 Marras 2019 21:03 Jos pitoa riittää tosi liukkaallakin kohtuullisesti
Siinäpä se kitkan ongelma tiivistettynä. Mulla on kaksi lasta kyydissä, ei riitä että pitoa on "kohtuullisesti" vaan sitä pitää yksinkertaisesti olla.
Ford Focus 1.5TDCi A8 Titanium 5-ov 2018

Kuva
@rsk@
Viestit: 590
Liittynyt: 24 Heinä 2016 23:11

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja @rsk@ »

AAR85 kirjoitti: 20 Marras 2019 22:15 Riittää kyllä. Useammalla kitkalla ajanut ja nää viikinkiseiskat on kyllä viimetalven perusteella parhaat tähän mennessä. Sivuttaispito on aikamoinen ja rengas on vielä semmoinen, ettei pidonmenetys tule yhtäkkiä. Mainio rengas kaikenkaikkiaan.

Seuraavaan tulee nokian hakkaysi -nastat 16" vanteella. Vaihtelun vuoksi valitsin nastat.

Seuraavaan Focukseen tulee myös hieman normaalista poikkeava kesärengastus.. Sovin jo liikkeen kanssa, että toimitan H&R -40/35 jouset sinne, että laittavat alle luovutushuollon yhteydessä. Ja tilasin 19"x9" ET35 vanteet. 235/35 kumit, mutta vielä auki, että mikä renkaat. Michelin PS4S varmaankin.
205/60/16 Hkpl9 löytyy omasta nyt. Olis kuitenkin ehkä pitänyt 215/55/16 ottaa. Se olis ollu talvirenkaana vielä kompromissi, mutta TOISAALTA täytyy nyt sanoa että tässä jo ehtinyt kunnon jääkeliä ja lumipöpperöäkin testaamaan ja kyllähän ne siellä nuo nokiat on loistavat. Ja kun autossa alusta toimii talvellakin, niin mikäs ajellessa. Farkussa tuntuis vielä korostuvan se tietty huteruus kun mennään korkeampaan profiiliin renkaissa (rampit, kallistukset.. ) ja vähän sama niinkuin sivutuulessa tekee --> ominaisuus josta en tykännyt yhtään.
No, näitä on mukava pohtia ja johonkin aina raja täytyy vetää.. :thumbup:
Avatar
Rusakko_
Viestit: 323
Liittynyt: 17 Syys 2008 11:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja Rusakko_ »

HMS77 kirjoitti: 20 Marras 2019 22:26 Siinäpä se kitkan ongelma tiivistettynä. Mulla on kaksi lasta kyydissä, ei riitä että pitoa on "kohtuullisesti" vaan sitä pitää yksinkertaisesti olla.
Sanotaanhan sitä toisaalta, että ei se nastakaan kesää tee. Ja selviäiskö niistä nastoilla koetuista ääritilanteista sillä, että ottais kitkoilla vaan vähän rauhallisemmin. Saas nähdä.

No joo, tulis nyt jo lumi maahan ja vaikka niitä pääkallokelejäkin, niin pääsis kitkoja kokeilemaan.
:ford: Focus 1,5 EcoBoost 150hv A8 Active Wagon 2019
KUVIA JA VIDEOITA AUTOSTANI http://aijaa.com/a/l1vgox
Avatar
Rusakko_
Viestit: 323
Liittynyt: 17 Syys 2008 11:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja Rusakko_ »

AAR85 kirjoitti: 20 Marras 2019 22:15.
Seuraavaan Focukseen tulee myös hieman normaalista poikkeava kesärengastus.. Sovin jo liikkeen kanssa, että toimitan H&R -40/35 jouset sinne, että laittavat alle luovutushuollon yhteydessä. Ja tilasin 19"x9" ET35 vanteet. 235/35 kumit, mutta vielä auki, että mikä renkaat. Michelin PS4S varmaankin.
:shock:
:ford: Focus 1,5 EcoBoost 150hv A8 Active Wagon 2019
KUVIA JA VIDEOITA AUTOSTANI http://aijaa.com/a/l1vgox
revote
Viestit: 477
Liittynyt: 11 Elo 2019 09:20

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja revote »

AAR85 kirjoitti: 20 Marras 2019 22:15 Seuraavaan Focukseen tulee myös hieman normaalista poikkeava kesärengastus.. Sovin jo liikkeen kanssa, että toimitan H&R -40/35 jouset sinne, että laittavat alle luovutushuollon yhteydessä. Ja tilasin 19"x9" ET35 vanteet. 235/35 kumit, mutta vielä auki, että mikä renkaat. Michelin PS4S varmaankin.
Vaikuttaako madallusjouset takuuseen? Makeen näköinen tulee varmasti, laitahan sit kuvia kun sen aika on.
Instagram --> @revotee
Teippifanaatikon tilini --> @wrappedcarsonly
Tsekkaa uusin teippausvideoni Youtubessa @revotee
yritäedes
Viestit: 2151
Liittynyt: 02 Marras 2010 21:30

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja yritäedes »

PiuhaPoikki kirjoitti: 20 Marras 2019 20:01 2,6 baria on mulla ja alelen käytönnössä yksi tai yhden matkustajan kanssa.
Perän vetelyys tuntuu etenkin pitkissä mutkissa, esimerkiksi moottoritien rampissa. Jos kesken mutkan päästää moottorijarrutukselle niin tulee kummallinen yliohjautuvuuden perstuntuma.
En ole ajellut isomman kuorman kanssa joten en osaa kommentoida miten lisäpaino taka-akselilla vaikuttaa ilmiöön.

Muuten tykkään kyllä auton ajettavuudesta. Ohjaus en ehkä hiukan herkkä eikä auto pysy urissa, kuten tekee vanha mk2.
Vai johtuuko se vaan siitä, että se osaa jo tutut reitit ulkoa?
Onko tässä autossa takana monivarsituenta vai vääntötanko? Ajotuntuman ero voi tulla siitä.
Liiallinen herkkyys voi tulla liian kovista paineista - mikä on suositus taakse ilman kuormaa?

Edit: "vääntötanko" taitaa olla huono käännös Twist-Beam'sta. Vie ajatukset vääntötankojousitukseen, ja siitähän ei ole kysymys.
Olisiko "vääntöpalkki" parempi?
Viimeksi muokannut yritäedes, 21 Marras 2019 12:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mondeo 2.0 TDCI Turnier 2009
Mondeo 2.0 TDCI HB 2003 -ex
Focus 1.6 Zetec-SE Wagon 1999 -ex
Sierra 2.0 OHC Sedan 1989 -ex
fordever
Viestit: 436
Liittynyt: 21 Kesä 2006 12:34

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja fordever »

Kun tässä nyt ehkä vielä pitää hankkia yksi manuaali bensakoneinen auto ja on tuo fordfiksaatio niin pari kysymystä. Tiedän että tuolta aiempaa tästä ketjusta löytyy vastauksia sieltä täältä, mutta jos saisi jonkinlaisen tiivistelmän.

Onko kukaan ajanut sekä ST-Linea että Vignalea? Jos on, niin onko vakioetupenkeissä minkälaisia eroja?

Entä sisämelu (lähinnä rengasmelu) ST-Line vs. Vignale farmari? Tuossa toki vaikuttaa rengaskoko. Lieneekö muuten vaimennusmateriaalit samat?

Entä onko Vignalen aktiivisesta melunvaimennuksesta käytännössä mitään hyötyä?
Ford Focus 1.0 EcoBoost 155hp mHEV A7 PowerShift ST-Line Wagon 2023
Avatar
Rusakko_
Viestit: 323
Liittynyt: 17 Syys 2008 11:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja Rusakko_ »

PiuhaPoikki kirjoitti: 20 Marras 2019 20:01 Muuten tykkään kyllä auton ajettavuudesta. Ohjaus en ehkä hiukan herkkä eikä auto pysy urissa, kuten tekee vanha mk2.
Vai johtuuko se vaan siitä, että se osaa jo tutut reitit ulkoa?
Mk4 Focuksessa on sen verran älyä, että pyrkii urista pois. Kuka nyt urissa haluaiskaan ajaa? ;)
:ford: Focus 1,5 EcoBoost 150hv A8 Active Wagon 2019
KUVIA JA VIDEOITA AUTOSTANI http://aijaa.com/a/l1vgox
AAR85
Viestit: 464
Liittynyt: 16 Loka 2016 15:44

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja AAR85 »

revote kirjoitti: 21 Marras 2019 09:02 Vaikuttaako madallusjouset takuuseen? Makeen näköinen tulee varmasti, laitahan sit kuvia kun sen aika on.
Varmasti vaikuttaa. Ei myyjä sanonut mitään suuntaan tai toiseen, mutta jos jotain ongelmia tulisi alustan osien kanssa niin aika varmasti saa itse kustantaa.

Mk3 (ja3,5) ainakin sai ihan marmorilta ostettua Eibach madallusjouset jotka eivät vaikuttaneet takuuseen. Olivat kyllä hyvin maltillisella 20-25mm madalluksella. Ja olivat muuten yllätykseksi halvimmat marmorilla.
BMW 330e xDrive Touring ’22
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 182hv A8 ST-line Wagon ’20
Ex: Focus 1.0 EcoBoost 125hv A8 ST-line Wagon ’18
Ex: Focus 1.5 EcoBoost 150hv M6 Titanium HB ’15
@rsk@
Viestit: 590
Liittynyt: 24 Heinä 2016 23:11

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja @rsk@ »

AAR85 kirjoitti: 21 Marras 2019 11:34 Varmasti vaikuttaa. Ei myyjä sanonut mitään suuntaan tai toiseen, mutta jos jotain ongelmia tulisi alustan osien kanssa niin aika varmasti saa itse kustantaa.

Mk3 (ja3,5) ainakin sai ihan marmorilta ostettua Eibach madallusjouset jotka eivät vaikuttaneet takuuseen. Olivat kyllä hyvin maltillisella 20-25mm madalluksella. Ja olivat muuten yllätykseksi halvimmat marmorilla.
Meinasin just, että se -20mm on jo aika paljon tuossa Mk4:ssä. Puhumattakaan noista H&R:stä. Oliko se nyt 130mm vai 120 st-linenkin maavara.
revote
Viestit: 477
Liittynyt: 11 Elo 2019 09:20

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja revote »

fordever kirjoitti: 21 Marras 2019 10:37 Kun tässä nyt ehkä vielä pitää hankkia yksi manuaali bensakoneinen auto ja on tuo fordfiksaatio niin pari kysymystä. Tiedän että tuolta aiempaa tästä ketjusta löytyy vastauksia sieltä täältä, mutta jos saisi jonkinlaisen tiivistelmän.

Onko kukaan ajanut sekä ST-Linea että Vignalea? Jos on, niin onko vakioetupenkeissä minkälaisia eroja?

Entä sisämelu (lähinnä rengasmelu) ST-Line vs. Vignale farmari? Tuossa toki vaikuttaa rengaskoko. Lieneekö muuten vaimennusmateriaalit samat?

Entä onko Vignalen aktiivisesta melunvaimennuksesta käytännössä mitään hyötyä?
Olen ajanut molemmilla mutta ST-linestä on jo aikaa niin en osaa vertailla. Vignale on kyllä hiljainen, myös nastarenkailla (kun nostin paineet kohdalleen).

En muista ST-linen penkkejä mut sen voin sanoa että Vignalen penkit on ainakin hienommat ja mukavatkin.
Instagram --> @revotee
Teippifanaatikon tilini --> @wrappedcarsonly
Tsekkaa uusin teippausvideoni Youtubessa @revotee
Avatar
HMS77
Viestit: 588
Liittynyt: 29 Kesä 2008 21:24
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja HMS77 »

Reilu 20tkm mittarissa kun pamahti taas öljynvaihtoilmoitus ajotietokoneeseen.. Johan sitä reilu 5tkm/3kk kerettiin ajamaan 15tkm öljynvaihdosta.

Ei muuta kun aikaa varaamaan ja takuuseen öljyt vaihtoon. Jokohan siellä RS-Huollossa olis päivitystä asiaan tarjolla.. :roll:
Ford Focus 1.5TDCi A8 Titanium 5-ov 2018

Kuva
Freeze
Viestit: 804
Liittynyt: 06 Huhti 2015 11:59

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja Freeze »

Pitäisköhän HMS77:n viedä marmorille sensijaan? Itsellä ajoivat sen päivityksen viime huollossa sisään, nyt 12 tkm sisässä samoilla öljyillä ja FP pro näyttää öljyn laaduksi vielä 22%.
Exä: Ford Focus EcoBlue 1,5 TDCi Titanium A8 2018, 120 hv Kuva
Nyxä: Kia Niro EV Business Premium 64.8 kWh 2023, 207 hv Kuva
toasti
Viestit: 463
Liittynyt: 02 Joulu 2018 17:59

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja toasti »

HMS77 kirjoitti: 21 Marras 2019 13:42 Reilu 20tkm mittarissa kun pamahti taas öljynvaihtoilmoitus ajotietokoneeseen.. Johan sitä reilu 5tkm/3kk kerettiin ajamaan 15tkm öljynvaihdosta.

Ei muuta kun aikaa varaamaan ja takuuseen öljyt vaihtoon. Jokohan siellä RS-Huollossa olis päivitystä asiaan tarjolla.. :roll:
Onhan tuo päivitys jo jonkin aikaa ollut saatavilla. Omalla ajolla näyttäisi, että päivitys toi halutun muutoksen. FordPass Pro näytää öljyn laaduksi noin 50 % ja tästä viime öljynvaihdon mittarilukemalla ja nykyisellä mittarilukemalla laskemalla saadaan, että näillä öljyillä pääsisi 15 100 km.
toasti kirjoitti: 04 Loka 2019 13:14 1,5 dieseliin näemmä tullut huoltokampanja öljyn likaantumiseen liittyen: 19P11 - 1.5L DV NEO OIL DILUTION
Mielenkiinnolla odotan onko tuo vain ohjelmistopäivitys vai jotain muutakin.
Ford Focus 1.5 TDCi EcoBlue A8 2018
@rsk@
Viestit: 590
Liittynyt: 24 Heinä 2016 23:11

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja @rsk@ »

En nyt enää muista miten oli eroa nykyiseen autoon silloin koeajoautossa joissa oli vielä monivarsituenta.
Caradvice testipätkä youtubesssa jossa vertailevat Golfin Alltrackia, Subaru XV:tä ja Focus Activea. Siinä koeajossa äijä sivuuttaa kommenttilla ajettavuudesta, että Active HB "drives better than regular hatches.." kun siinä on multilink takajousitus. Tarkoittaako mukavampi kun ne ei kuitenkaan mitään väistökokeita yms. tee siinä koeajossa.
Activen penkkejä haukkuvat hirveiksi....
Avatar
HMS77
Viestit: 588
Liittynyt: 29 Kesä 2008 21:24
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja HMS77 »

Freeze kirjoitti: 21 Marras 2019 14:09 Pitäisköhän HMS77:n viedä marmorille sensijaan? Itsellä ajoivat sen päivityksen viime huollossa sisään, nyt 12 tkm sisässä samoilla öljyillä ja FP pro näyttää öljyn laaduksi vielä 22%.
Soitin ajan öljynvaihtoon, on päivitys saatavilla. Ensi viikon perjantaina menee ja samalla fiksataan se vilkkuva päiväajovalo. Toivottavasti..
Ford Focus 1.5TDCi A8 Titanium 5-ov 2018

Kuva
TeeÄs
Viestit: 8
Liittynyt: 18 Marras 2019 19:01

Re: Uusi Focus mk4 2018

Viesti Kirjoittaja TeeÄs »

Saisiko kommentteja St-linen 17 tuumaisista vakiovanteista kesärenkailla? Mun mieleen tosi näyttävät, mutta millaiset ajaa, äänekkyys ym..
Vastaa Viestiin