M: Mondeo 2.0TDCi automaatti -05 paku

VAIN FORD (!) Ennen kun jätät ilmoituksesi palstalle, LUE TARKASTI ohjeet. Ohjeet löytyvät palstan yläosasta (tiedotteet).
Puutteelliset ilmoitukset poistetaan ilman huomautusta.
Vastaa Viestiin
Lolita1982

M: Mondeo 2.0TDCi automaatti -05 paku

Viesti Kirjoittaja Lolita1982 »

Eli myynnissä tarpeettomana -05 2.0TDCi Mondeo. Leima mennyt vanhaksi viime kuussa, mutta voin käyttää auton konttorilla kauppojen yhteydessä. Autossa erittäin paljon uutta osaa minun omistusajaltani ja auto on pääosin huollettu merkkiliikkeessä minun aikanani (joitain pikku juttuja olen tehnyt itse. Myös edellisen omistajan jäljiltä Wetterin kuitteja autossa).

2 hengen pakettiauto, vero vuodessä tämän hetken tiedoilla yhteensä 441,76€. Takapenkki löytyy, jos haluaa muuttaa takaisin henkilöautoksi.

Viat:
* tuulilasinlämmitin ei toimi kuljettajan puolelta (autoon vaihdettu vasta tuulilasi tämän vuoksi, mutta vika ei korjaantunut)
* takalasin pyyhkijä ei muistaakseni toimi (olen irroittanut pyyhkijän varsineen, koska olivat haittana autoa pestessä. Ovat tallessa, jos haluaa asentaa takaisin)
* autossa mahdollisesti ruiskuvika (sammuu kovassa kiihdytyksessä, normaaliajossa toimii moitteetta). Ei anna vikakoodia, joka viittaisi tiettyyn suuttimeen, mutta omistin aiemmin samanlaisen Mondeon, jossa ko. vika korjaantui yhden suuttimen vaihdolla)

Plussaa:
* ollut tosi hyvällä pidolla, olen pessyt auton sisältä ja päältä keskimäärin kerran jokaista käyttöviikkoani kohden. Auto on myös kovavahattu useampaan otteeseen jokaista omistusvuottani kohden
* nastarenkaat käytännössä uudet, ajettu noin 100km (vielä alla, mutta voin vaihtaa kesärenkaat kaupan yhteydessä)
* ei ole ruosteen raiskaama, kuten nämä joskus ovat (vain yhden oven alareunaa aika nakertanut). Joitakin naarmuja valitettavasti löytyy, mutta on mielestäni varsin siisti js ryhdikäs peli vielä.
* ketjukone, öljyt suodattimineen olen vaihtanut säntillisesti 10t välein
* automaattilaatikko toimii moitteetta

Kurkkaa Nettiautosta kuvia ja tarkempaa tietoa varustelusta yms. rekkarilla RKZ-926. Yhteystiedot löytyvät myös sieltä.

Hintapyynti 1000€ tai vaihto Transitiin (en voi maksaa väliä). Auto on Kemissä, mutta liikkuu vaikka eteläänkin tarvittaessa.

Leimalle ei ole mitään laittoa tiedossa, suoraan ajosta jäänyt seisontaan vanhemman auton oston vuoksi.
Cortina 1600 GT -72 varaosa
Scorpio 2.3 sedan -96
Mondeo 2.0 TDCi -05
C-Max 1.8TDCi -08
4500 -72 traktori
Hillman Minx -63

Vastaa Viestiin