Takapään jarruremontti tehty 1000km sitten.Myöskin airbäkin valo palaa. Auto on seissyt jonkun aikaa. Auttakaa nyt hyvät ystävät miestä mäessä.
Haku löysi 5 tulosta
- 20 Marras 2009 14:15
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Transiitin jarrujen piikkaus
- Vastaukset: 1
- Luettu: 371
Transiitin jarrujen piikkaus
Olisi vm.-02 transiitti. Jarrut piikkaa, kuin olisi ABS päällä. Poljin nousee ylös ja alas jarruttaessa.
Takapään jarruremontti tehty 1000km sitten.Myöskin airbäkin valo palaa. Auto on seissyt jonkun aikaa. Auttakaa nyt hyvät ystävät miestä mäessä.
Takapään jarruremontti tehty 1000km sitten.Myöskin airbäkin valo palaa. Auto on seissyt jonkun aikaa. Auttakaa nyt hyvät ystävät miestä mäessä.
- 23 Maalis 2009 22:14
- Keskustelualue: Autosähkö
- Aihe: Airback vika Transitissa
- Vastaukset: 2
- Luettu: 373
Re: Airback vika Transitissa
Nyt se vika sitte löyty.Tämä törmäys anturihan tuo.En ole vielä tutkinut saako kalua, vaiko
pitäisikö mennä Fordikauppaan.
pitäisikö mennä Fordikauppaan.
- 21 Maalis 2009 23:56
- Keskustelualue: Autosähkö
- Aihe: Transitin vikavalo
- Vastaukset: 3
- Luettu: 561
Re: Transitin vikavalo
Tere! Itellä oli vm -92 samaa vikaa kunnes hukkasin polttoainekorkin.Ostin sellasen väliaikaisen
ja auto kulki taas sen minkä ransu kulkee.
ja auto kulki taas sen minkä ransu kulkee.
- 21 Maalis 2009 23:50
- Keskustelualue: Autosähkö
- Aihe: Airback vika Transitissa
- Vastaukset: 2
- Luettu: 373
Re: Airback vika Transitissa
Moro! omaan viestiini vastailen.Tutkin vikaa koulutuksen saaneena sähkömiehenä.Totesin ,että ihmisiä rahastetaan aivan turhasta.Vika on yhdestä pienestä releestä kuitenkin kysymys.En ole vielä kerinnyt mittaamaan kyseisen releen imbedanssia .mutta uskoin siinä olevan vika.Releen
arvo on n.20e ...
arvo on n.20e ...
- 18 Maalis 2009 21:52
- Keskustelualue: Autosähkö
- Aihe: Airback vika Transitissa
- Vastaukset: 2
- Luettu: 373
Airback vika Transitissa
Iltaa vaan lukijoille! Näyttää se Transiittikin olevan vikainen.Olisi kysymys vm -02 260tdi peli.
Syttyi tuo airbacki valo.Ensteks se vilkutteli, mutta nyt se palaa jatkuvasti.Peli on ajettu 180tkm.
Noita sähkökuvia ei tahdo oikein saada mistään , eikä noita muitakaan teknisiä kuvia.
Jos joku tietää ...
Syttyi tuo airbacki valo.Ensteks se vilkutteli, mutta nyt se palaa jatkuvasti.Peli on ajettu 180tkm.
Noita sähkökuvia ei tahdo oikein saada mistään , eikä noita muitakaan teknisiä kuvia.
Jos joku tietää ...