Haku löysi 4 tulosta
- 30 Maalis 2009 23:49
- Keskustelualue: Kori & sisusta
- Aihe: Sierra sedan 2d
- Vastaukset: 25
- Luettu: 5876
Re: Sierra sedan 2d
sierran perä haettu, keulaan tulee Sierran tuplavalo sarja. etupuskuriksi tulee joko RS500 puskuri tai PSG Gombat puskuri. niillä edetään. Taakse tulee ihan vaan Sierra Cossun perustakasiipi. 
- 26 Joulu 2008 19:17
- Keskustelualue: Kori & sisusta
- Aihe: Escort Mk5 Cosworth korisarja?
- Vastaukset: 1
- Luettu: 1034
Re: Escort Mk5 Cosworth korisarja?
lontoosta saa. Mc Rallying myy noita.
http://www.m-99.co.uk/Car_Bodykits/Ford ... t_mk5.html
siitä vaan visa vinkumaan!
Terveisin. http://i43.photobucket.com/albums/e385/ ... uva146.jpg
Tein itse säästin.
http://www.m-99.co.uk/Car_Bodykits/Ford ... t_mk5.html
siitä vaan visa vinkumaan!
Terveisin. http://i43.photobucket.com/albums/e385/ ... uva146.jpg
Tein itse säästin.
- 17 Joulu 2008 01:37
- Keskustelualue: Kori & sisusta
- Aihe: Sierra sedan 2d
- Vastaukset: 25
- Luettu: 5876
Re: Sierra sedan 2d
http://i43.photobucket.com/albums/e385/Kawanator/DSCF0009.jpg
perä palautetaan sierraksi mut keulaan jää mk5 escon vilkut ja ehkä myös valot. antaa vähän raikkautta ilmeeseen. :mrgreen: :mrgreen:
no mitä tykkäätte valoista? 8) http://i43.photobucket.com/albums/e385/Kawanator/DSCF0247-1.jpg
tai ...
perä palautetaan sierraksi mut keulaan jää mk5 escon vilkut ja ehkä myös valot. antaa vähän raikkautta ilmeeseen. :mrgreen: :mrgreen:
no mitä tykkäätte valoista? 8) http://i43.photobucket.com/albums/e385/Kawanator/DSCF0247-1.jpg
tai ...
- 11 Joulu 2008 18:23
- Keskustelualue: Kori & sisusta
- Aihe: Sierra sedan 2d
- Vastaukset: 25
- Luettu: 5876
Re: Sierra sedan 2d
Joo tosiaan mulla on työn alla toi Coupe Sierra projekti, nyt ollut jäissä jo pitkään terveyden vuoksi ja rahatilanteen. Tapaturmaeläkkeellä ei paljon tehdä. :shock:
Kevääksi yritän saada kasaan ja leimalle ton ettei ketään muu vie kunniaa mun ideastani. joka on jo vuosien takaa. :P
Tossa Fotoa ...
Kevääksi yritän saada kasaan ja leimalle ton ettei ketään muu vie kunniaa mun ideastani. joka on jo vuosien takaa. :P
Tossa Fotoa ...