Haku löysi 12 tulosta
- 06 Marras 2012 00:49
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: 2.0 OHC jakohihna poikki
- Vastaukset: 8
- Luettu: 2161
Re: 2.0 OHC jakohihna poikki
... ja hyvin toimii vielä noin neljän vuoden kuluttuakin 
- 24 Joulu 2008 00:21
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: 2.0 OHC jakohihna poikki
- Vastaukset: 8
- Luettu: 2161
Re: 2.0 OHC jakohihna poikki
Kiitoksia kaikille vinkeistä !
Varrenkumit oli vaihdettu jokin aika sitten, senhän pystyy tekemään kantta irrottamatta. Päästöissä ei ole ollut mitään ongelmia niin laitoin paikalle sellaisenaan. Hyvin lähti toimimaan.
Varrenkumit oli vaihdettu jokin aika sitten, senhän pystyy tekemään kantta irrottamatta. Päästöissä ei ole ollut mitään ongelmia niin laitoin paikalle sellaisenaan. Hyvin lähti toimimaan.
- 03 Joulu 2008 00:31
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: 2.0 OHC jakohihna poikki
- Vastaukset: 8
- Luettu: 2161
2.0 OHC jakohihna poikki
Otin kannen auki, yllättäen näyttäisi siltä ettei mitään vaurioita olisi venttiileissä tai männissä. Voisiko tosiaan olla niin että venttiilit ja männät eivät ole hihnan katketessa päässeet lainkaan kosketuksiin ?
Kyseessä siis Granada -77.
Kyseessä siis Granada -77.
- 01 Marras 2008 23:47
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Aerostar -87 takajarrut
- Vastaukset: 0
- Luettu: 256
Aerostar -87 takajarrut
Takajarruihin ei tule painetta lainkaan, hylky katsastuksessa.
Haynesin mukaan systeemissä on joku paineensäätöventtiili. Takasillassa on mötikkä johon tulee putki edestä (letkun kautta) ja lähtee putket sylintereille ja ylhäältä yksi letku ylöspäin. Olisko tarkempaa tietoa systeemistä, miten ...
Haynesin mukaan systeemissä on joku paineensäätöventtiili. Takasillassa on mötikkä johon tulee putki edestä (letkun kautta) ja lähtee putket sylintereille ja ylhäältä yksi letku ylöspäin. Olisko tarkempaa tietoa systeemistä, miten ...
- 09 Kesä 2008 20:19
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Ford Aerostar 3.0 -87, jäähdytysnestevuoto
- Vastaukset: 0
- Luettu: 320
- 05 Kesä 2008 00:51
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: 2.9 Scorpion tekniikka => 2.0 Granada mk1
- Vastaukset: 2
- Luettu: 632
Re: 2.9 Scorpion tekniikka => 2.0 Granada mk1
Scorpion rekisteriotteessa teho 107 kW
Onko 3.0 Granadan jarruissa muuta eroa kuin että etulevyt on jäähdytetyt ?
Ainakaan Motonetin hinnastossa ei käynyt ilmi muuta eroa.
Onko 3.0 Granadan jarruissa muuta eroa kuin että etulevyt on jäähdytetyt ?
Ainakaan Motonetin hinnastossa ei käynyt ilmi muuta eroa.
- 01 Kesä 2008 01:00
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: 2.9 Scorpion tekniikka => 2.0 Granada mk1
- Vastaukset: 2
- Luettu: 632
2.9 Scorpion tekniikka => 2.0 Granada mk1
Käytettävissä olisi purettavan 2.9 Scorpion tekniikka, automaattivaihteet. Oliskohan tuollainen mahdollista laittaa kohtuullisella työmäärällä ja nykyisten määräysten puolesta -77 malliseen 2.0 Granadaan ?
- 13 Tammi 2008 22:34
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Scorpio -90 ei lämpöä sisälle
- Vastaukset: 1
- Luettu: 567
Scorpio -90 ei lämpöä sisälle
Termostaatin jo vaihdoin koska lämpömittari näyttää hiukan alakanttiin. Ei kuitenkaan apua sisälämpöön, melko haaleaa jo nollakelillä. Konehuoneen puolella näyttää olevan joku laite (venttiili tmv?) jonka kautta vedet menee kennolle. Mistäköhän vikaa kantsii etsiä, olisko kenno tukossa vai jotain ...
- 22 Joulu 2007 13:33
- Keskustelualue: Autosähkö
- Aihe: Valot Ford Granada Mk1 -77
- Vastaukset: 1
- Luettu: 672
Valot Ford Granada Mk1 -77
Valoissa on häikkää, en ole vielä tarkemmin tutkinut. Todennäköinen vikapaikka luulisi olevan valorele jossa on myös sulakkeet. Onko kokemuksia valovioista ? Linkkejä kytkinkaavoihin ym. ? Onko tietoa saako valorelettä jostain ja onko esim. sama kuin jossain muussa mallissa (esim. Taunus) ?
- 10 Marras 2007 20:59
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Scorpio-90 ABS
- Vastaukset: 6
- Luettu: 986
- 28 Loka 2007 06:43
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Scorpio-90 ABS
- Vastaukset: 6
- Luettu: 986
- 26 Loka 2007 23:23
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Scorpio-90 ABS
- Vastaukset: 6
- Luettu: 986
Scorpio-90 ABS
ABS valo syttyy pariksi sekunniksi kun laittaa virrat päälle. Tyhjäkäynnillä ja kävelyvauhtia saa polkea jarrua vaikka kuinka paljon niin valo ei syty. Mutta liikkeelle lähtiessä noin 20-30 km/h nopeudessa jää palamaan eikä sammu ennenkuin joskus kun on ollut jonkin aikaa paikallaan.
Milläisia ...
Milläisia ...