Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja Juopperi
25 Touko 2014 11:51
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Ford Mondeo 1.8 TD-98 ongelma
Vastaukset: 1
Luettu: 525

Re: Ford Mondeo 1.8 TD-98 ongelma

Hei!

Minulla on sama vika. Mikä oli vikana sinulla ?

t Juopperi
Kirjoittaja Juopperi
25 Touko 2014 11:47
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: APUVA; Ford Mondeo 1.8 TD käyntiongelma
Vastaukset: 1
Luettu: 397

APUVA; Ford Mondeo 1.8 TD käyntiongelma

Hei !

Olis mondeossa 1.8 diesel -98 sellainen ongelma et kun se käy noin 5 minuuttia tyhjäkäyntiä ja lähtee senjälkeen ajaan painaen kaasua jää kaasu hirtoksiin ja moottori käy tosi rumasti (Kalistaa) löysää kyllä kaasun hetken päästä ja kolina loppuu sen jälkeen pelaa normaalisti.

Varovasti kun ...