Hei!
Minulla on sama vika. Mikä oli vikana sinulla ?
t Juopperi
Haku löysi 2 tulosta
- 25 Touko 2014 11:51
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Ford Mondeo 1.8 TD-98 ongelma
- Vastaukset: 1
- Luettu: 525
- 25 Touko 2014 11:47
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: APUVA; Ford Mondeo 1.8 TD käyntiongelma
- Vastaukset: 1
- Luettu: 397
APUVA; Ford Mondeo 1.8 TD käyntiongelma
Hei !
Olis mondeossa 1.8 diesel -98 sellainen ongelma et kun se käy noin 5 minuuttia tyhjäkäyntiä ja lähtee senjälkeen ajaan painaen kaasua jää kaasu hirtoksiin ja moottori käy tosi rumasti (Kalistaa) löysää kyllä kaasun hetken päästä ja kolina loppuu sen jälkeen pelaa normaalisti.
Varovasti kun ...
Olis mondeossa 1.8 diesel -98 sellainen ongelma et kun se käy noin 5 minuuttia tyhjäkäyntiä ja lähtee senjälkeen ajaan painaen kaasua jää kaasu hirtoksiin ja moottori käy tosi rumasti (Kalistaa) löysää kyllä kaasun hetken päästä ja kolina loppuu sen jälkeen pelaa normaalisti.
Varovasti kun ...